Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziek tijdens zwoegen met Photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Muziek tijdens zwoegen met Photoshop

Ik heb voor bijna 90Gb muziek in mijn iTunes lijst staan (13.949 tracks om precies te zijn)... Ik draai gewoon waar ik zin in heb tijdens het nabewerken. En dat kan dus van alles zijn, pop, rock, metal, hiphop, R&B, trance en alles wat er tussenin zit.
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
      Ik heb voor bijna 90Gb muziek in mijn iTunes lijst staan (13.949 tracks om precies te zijn)... Ik draai gewoon waar ik zin in heb tijdens het nabewerken. En dat kan dus van alles zijn, pop, rock, metal, hiphop, R&B, trance en alles wat er tussenin zit.
      Ja ik heb iTunes ook vol staan, maar ik dacht iets minder muziek net geen 10.000 tracks, ook leuk tijdens het foto's kijken op mijn iPad
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

Comment

bijna 10000 tracks, bijna 14000 tracks, ik zou nooit zoveel geld kunnen uitgeven aan muziek

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
          bijna 10000 tracks, bijna 14000 tracks, ik zou nooit zoveel geld kunnen uitgeven aan muziek
          Gewoon je CD's digitaliseren
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Hier geen alarm met gratis AVG .

7UPdeet:
            andere pc mét Kaspersky, ook blokkage
            Dan zal ik ergens hier uit moeten kiezen ...
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
              Gewoon je CD's digitaliseren
              Natuurlijk , maar dat zijn dan wel vele honderden CD's oftewel duizenden €€€. Daar zal ik dan wel iets anders mee doen en gewoon muziek streamen zoals nu.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
                Natuurlijk , maar dat zijn dan wel vele honderden CD's oftewel duizenden €€€. Daar zal ik dan wel iets anders mee doen en gewoon muziek streamen zoals nu.
                Ja zoveel heb ik er ook niet, maar mijn familie en vrienden bij elkaar wel
                Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                X