Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

    Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
    Ik heb diverse tablets gehad, maar heb nu de iPad 2 en die bevalt perfect, er zijn nu ook enkele Apps zoals o.a. Puffin Web Browser, waarmee je Flash sites kan bekijken, dus Flash werkt nu ook op de iPad.
    Ik vind de iPad 2 net iets lekkerder werken dan de Transformer en andere tablets En bij mij is de iPad nog nooit vastgelopen of gecrashed
    Ook kun je op de iPad draadloos het Bluetooth toetsenbord van Apple aansluiten en dat werkt goed.
    iedereen vind de ipad "iets lekkerder" werken maar da's volgens mij redelijk subjectief gesteld... Heb je de Transformer al effectief fatsoenlijk kunnen testen?

    bovendien, hoeveel kost dat bluetooth toetsenbord van Apple? daar moet je dan ook weer batterijen in gaan steken etc...

    Mijn Transformer is nog niet gecrashed of vastgelopen en geloof me : ik gebruik hem veel en heb redelijk verloop van apps (er op en er weer af)
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #17
      Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

      Ja ik heb de Transformer ook gehad/getest maar na een iPad 2 van een college in mijn handen te hebben gehad wist ik dat hij z'n prijs waard was.
      De Transformer reageert met het scherm trager dan de iPad, ook het opstarten van de iPad is veel sneller en een betere accuduur.

      Voor de iPad heb je Bluetooth toetsenborden al vanaf 40 euro en de batterijen gaan ruim een half jaar mee

      http://shop.blencom.nl/p/targus/toet...ooth_keyboard/
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

      Comment


      • #18
        Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

        Wat is dit hier eigenlijk voor iets, een "slate pc tablet", misschien één van de eerste tablet pc's ofzo.
        Hoe kan dit zo dun zijn en 320gb, batterij wel slechts 90min:
        320GB HDD WiFi+3G 10.1 Inch 1.66GHz Windows7 TABLET PC | Computers/Tablets & Networking, Tablets & eBook Readers | eBay!


        Zo'n "Flytouch 3 Superpad 2" is misschien ook niet slecht?
        Last edited by CanonYouCan; 5 augustus 2011, 13:34.

        Comment


        • #19
          Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

          pff we zijn hier weer tablets met laptops en netbooks aan het vergelijken...

          Een tablet is iets helemaal anders dan een netbook of laptop.

          Een laptop is een computer die je kan meenemen en die volwaardige funtionaliteit kan bieden. Tegenwoordig zijn er ook laptops die niet meer draagbaar te noemen zijn.
          Een netbook is gemaakt om goedkoop en licht te zijn ten koste van prestaties. het is een reisgenoot.
          Een tablet is een afgeleide van een smartphone, surfen, mailen en snelle apps draaien, volledig touch gestuurd.

          Is het nu omdat Asus het geniale idee had een toetsenbord-dock te voorzien als optie dat mensen zo in de war zijn?

          Comment


          • #20
            Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

            Ik ga hier hetzelfde antwoord formuleren als in een ander topic :

            Ik heb beiden gehad, de Transformer heb ik binnen de maand weer verkocht, het werkt net allemaal iets minder goed dan de iPad en ik maakte mezelf wijs dat het enkel de "gewoonte" was, maar dat is het niet. Flash op de Tranformer met Android 3.2 werkt maar ook niet zo vlot als flash op je pc, je hebt de mogelijkheid flash iedere keer te activeren wanneer je een flash site tegenkomt, gelukkig maar want wanneer je Flash constant "opzet" vertraagt het browsen echt enorm.
            Het touchscreen van de Transformer werkt absoluut minder vlot dan dat van de iPad, er zit nog steeds een fractie van een sec vertraging op de bewegingen, wat je bij de iPad helemaal niet hebt. Ook de vorm va het scherm vond ik minder handig in gebruik.

            Wat me vooral duidelijk maakt dat ik (persoonlijk) de juiste beslissing heb gemaakt, is het feit dat ik de transformer niet mis . . . de iPad heb ik ooit eens moeten binnen brengen voor en videokaart fout, die miste ik al direct.

            PS : ik ben zeker geen Apple liefhebber, integendeel zelfs, maar de iPad, 't is voor mij nog steeds het beste wat er op de markt is, zeker nu het programmaatje Puffin beter werkt en Flash sites voldoende vlot laat zien.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #21
              Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

              Mooi Franciskine, ben ik hier tenminste niet de enige met de mening dat de iPad tot nu toe de beste tablet is.
              Zoals gemeld heb ik meerdere merken/soorten gehad maar de iPad geeft de beste ervaring.
              De iPad kost ook iets, maar is kwalitatief ook erg goed. Ik gebruik ook Puffin voor Flash sites.
              En ook ik ben geen Apple fanboy, heb hier een Windows PC en verder niks van Apple
              .
              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
              Cybershot Photo Website!

              Comment


              • #22
                Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

                Ik denk dat ik in een ander topic dit al aangehaald heb, maar voordat ik mijn iPad kocht heb ik enkele uurtjes met zo'n Dell kunnen spelen ... en het touchscreen reageert echt traag, de interface is gewoon niet af ... en dan voor die prijs ... dan kan je wel iets anders kopen.

                Als tablet is zo'n Dell Duo ook gewoon te zwaar en te dik, het blijft een kleine laptop waar ze een roterend touch screen in gestoken hebben eigenlijk.

                Als je echt op zoek bent naar een tablet heb je volgens mij maar twee degelijke keuzes : ofwel een iPad ofwel een Samsung Galaxy ... al de rest is ... de overschot
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                Comment


                • #23
                  Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

                  k'vind het wel belachelijk dat ze €120 meer vragen voor een tablet met wifi+3G tegenover één met enkel wifi, doet Samsung daar ook aan mee ?


                  Ze maken reeds onderscheid in de gigabytes... hoeveel soorten gaan ze nog uitbrengen...
                  In m'n HTC touch pro 2 smartphone zit wifi + 3G voor één vaste prijs, misschien nog enkele ipads met andere opties, alles op maat

                  Comment


                  • #24
                    Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

                    Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                    k'vind het wel belachelijk dat ze €120 meer vragen voor een tablet met wifi+3G tegenover één met enkel wifi, doet Samsung daar ook aan mee ?
                    Je kan ook zeggen dat als je geen 3G nodig hebt, dat je dan de iPad 120 euro goedkoper kan krijgen, en bij Samsung is het ook 120 euro verschil tussen wel of geen 3G
                    Maar de Samsung tablet vond ik ook niks, scherm reageert een stuk minder snel dan van de iPad en hij had regelmatig een vastloper.

                    Dus of je koopt een degelijk en goed werkende tablet zoals de iPad of je wilt goedkoop uit zijn en koopt een andere tablet, maar dan niet zeuren dat het allemaal niet zo goed werkt
                    .
                    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                    Cybershot Photo Website!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

                      Ik ben bij Mobile Vikings en heb 3G verbinding op mijn pda-phone, moet je dan ook nog een extra 3G stick kopen of zit die erbij?
                      En hoe zit het nu met die software, stel je koopt een tablet met Android 2.2, kun je dan upgraden naar 3.0 en hoe precies?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

                        Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                        Ik ben bij Mobile Vikings en heb 3G verbinding op mijn pda-phone, moet je dan ook nog een extra 3G stick kopen of zit die erbij?
                        En hoe zit het nu met die software, stel je koopt een tablet met Android 2.2, kun je dan upgraden naar 3.0 en hoe precies?
                        Heb je het over een iPad? Die heeft geen Android, maar iOS en die kun je steeds gratis updaten en de 3G zit erin gebouwd, dus je kunt er een simkaartje instoppen.
                        Hier kun je er meer over lezen; http://www.apple.com/benl/ipad/
                        .
                        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                        Cybershot Photo Website!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

                          Ja en moest ik een Android kopen, pakweg versie 2.2, kan ik deze dan updaten naar 3.0 en hoe precies, daar er geen dvd-rw enzo is, via een USB stick of download ofzo ?
                          En stel dat er opeens een super gebruiksvriendelijke windows 8 uitkomt, zou dit op een tablet met Android kunnen gezet worden ?
                          (net zoals dat je op een pc verschillende besturingssystemen kan zetten Windows, Ubuntu, Linux,..) ?

                          Comment


                          • #28
                            Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

                            Dat ligt aan het type tablet dat je koopt, sommige (goedkope) tablets kun je Andoid helemaal niet updaten of iets anders opzetten omdat de hardware dat niet aankan!
                            Meestal werkt het updaten gewoon via Internet, dus gewoon een download, vaak via de site van de fabrikant omdat de versie kan zijn aangepast voor het type tablet dat je hebt.
                            Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                            Cybershot Photo Website!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Beste combinatie netbook/tabletpc? (Dell Inspiron Duo 3232 weer niet goed)

                              Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                              Ja en moest ik een Android kopen, pakweg versie 2.2, kan ik deze dan updaten naar 3.0 en hoe precies, daar er geen dvd-rw enzo is, via een USB stick of download ofzo ?
                              En stel dat er opeens een super gebruiksvriendelijke windows 8 uitkomt, zou dit op een tablet met Android kunnen gezet worden ?
                              (net zoals dat je op een pc verschillende besturingssystemen kan zetten Windows, Ubuntu, Linux,..) ?
                              Neen, alle tablets (tot nu toe alleszins) zijn ontworpen om op 1 enkel besturingssysteem te draaien. Een tablet die op Android 2.x draait zal je zo goed als nooit kunnen upgraden naar 3.x, een windows tablet niet naar android of omgekeerd...

                              Tenzij natuurlijk je met custom roms begint te prutsen maar daar begin ik echt niet mee, dat is eigenlijk alleen maar bedoeld voor echte fanatiekelingen en programmeurs
                              5DmkIII en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X