Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Watchphone
Collapse
X
-
-
Re: Watchphone
Goh, hier ligt er eentje( geen LG): kan foto's nemen, filmen, MP3 afspelen, ja ... en je kan er ook het uur op aflezen ! Heeft zelfs bluetooth.
Past een SIM card in en in de band zit een telescopische stylus.
Indien interesse wil ik ze wel verkopen, want ik ben horlogeverzamelaar en draag meestal mechanische horloges.
Dit type horloges bestaat al een tijdje hoor. LG is wel extreem duur.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk berichtVolgens de datum waarop het artikel online kwam mag je die ergens verwachten rond 10:43 UK time, Thursday, 20 August 2009..."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtZiet ge nu dat ik dringend een nieuw horloge annex telefoon nodig heb'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtOnze politici ook.14 dagen geleden was het 5 vóór 12, nu blijkt het nog maar 11u te zijn."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Comment