Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bd inloggen via FB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bd inloggen via FB

    Op vele website kun je tegenwoordig vlot inloggen via je FB pagina en moet je het ganse registratieproces niet herhalen.

    Zou het niet mogelijk of gewenst zijn ook op BD in te loggen via je FB-pagina.

    Zou leer en volg je enerzijds Bd'ers ook op via hun FB pagina als vrienden

    en kom je op BD via je echte naam en verschuil je je niet meer achter een anonieme nickname of is de anoniemiteit op een forum belangrijker

    of
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

  • #2
    Re: Bd inloggen via FB

    Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht

    Zou het niet mogelijk of gewenst zijn ook op BD in te loggen via je FB-pagina.

    Zou leer en volg je enerzijds Bd'ers ook op via hun FB pagina als vrienden

    en kom je op BD via je echte naam en verschuil je je niet meer achter een anonieme nickname of is de anoniemiteit op een forum belangrijker
    .
    1. Niet iedereen zit of wil op FB zitten.
    2. security van paswoorden (tenzij je overal hetzelfde paswoord gebruikt).

    Anoniem?? Iedereen is te traceren sommigen wat moeilijker dan anderen.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Bd inloggen via FB

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      1. Niet iedereen zit of wil op FB zitten.
      Op geen enkele site is een Facebook profiel een vereiste. Het is gewoon een extra mogelijkheid die wordt aangeboden. Op Flickr log ik bijvoorbeeld wèl in met mijn Facebook profiel, op Youtube doe ik het niet, en zo zijn er waarbij ik het wel en niet doe.

      Het enige waar ik aan kan denken is dat BD laagdrempeliger wordt. Mensen die anders nièt de tijd gaan nemen om een profiel aan te maken, gaan misschien wèl op BD te vinden zijn als ze niet speciaal een profiel moeten aanmaken. En dat kan evengoed een nadeel als een voordeel blijken...
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

      Comment


      • #4
        Re: Bd inloggen via FB

        slechts 2 antwoorden op 100 kijkers
        duidelijk dat mijn liever wil anoniem wil blijven op het internet dan zijn kenniskring uit te breiden
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: Bd inloggen via FB

          Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
          slechts 2 antwoorden op 100 kijkers
          duidelijk dat mijn liever wil anoniem wil blijven op het internet dan zijn kenniskring uit te breiden
          Inderdaad. Als je mensen wil leren kennen kan je natuurlijk altijd naar de shooting days gaan.

          Comment


          • #6
            Re: Bd inloggen via FB

            Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
            ........
            ........ kenniskring uit te breiden
            vind ruim 7000 wel genoeg hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Bd inloggen via FB

              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              slechts 2 antwoorden op 100 kijkers
              duidelijk dat mijn liever wil anoniem wil blijven op het internet dan zijn kenniskring uit te breiden
              Ik vind het ook jammer. Het is zelfs mijn indruk dat de meest waardevolle leden diegene zijn waarvan ik een voor- en achternaam ken.

              Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              Het enige waar ik aan kan denken is dat BD laagdrempeliger wordt.
              Laagdrempeliger dan nu kan het niet worden. Aanmelden onder je echte naam is voor velen een drempel, omdat ze zich dan moeten gedragen.
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

              Comment


              • #8
                Re: Bd inloggen via FB

                yep volg thierryM hierin!

                iedereen (alle bijna) heeft een fb (via twitter mag ook) dus waarom niet.
                ok je hebt direct een ruimer zicht met wie je tae maken hebt (eerder mod's en forumleiding)

                als leden gaat da, bij goede, integratie geen verschil uitmaken.

                inderdaad veel slechter dan het nu is kan het niet echt worden.
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Bd inloggen via FB

                  Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                  Laagdrempeliger dan nu kan het niet worden. Aanmelden onder je echte naam is voor velen een drempel, omdat ze zich dan moeten gedragen.
                  Met laagdrempeliger bedoelde ik dat men geen extra "aanmeldingsformulier" meer hoefde in te vullen, wat het sneller/makkelijker maakt om zich aan te melden.
                  Dat kan een voordeel zijn om makkelijker het ledenaantal op te bouwen, maar het kan ook een totaal vertekend beeld geven. Ik denk hierbij aan mensen die anders nooit de moeite zouden gaan doen om hier een account te openen. De kans dat BD uitgroeit tot een fotosite die overspoeld wordt met de alledaagse vakantie-, huis-, tuin- en keukenkiekjes wordt denk ik ook groter... Niet dat ik iets heb tegen dat soort kiekjes (ik heb er zelf ook genoeg van), maar ik weet niet of dat het soort foto's zijn waar de gemiddelde BD'er zit op te wachten.
                  Snap je nu wat ik bedoelde?

                  mvg,
                  Bart
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bd inloggen via FB

                    Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                    Ik vind het ook jammer. Het is zelfs mijn indruk dat de meest waardevolle leden diegene zijn waarvan ik een voor- en achternaam ken.
                    Bedankt hoor Haha!

                    Ik ben n voorstander.. In sommige gevallen kan het handig zijn wat meer te weten dan een anonieme nickname. En via die weg kan je misschien ook vlotter weten wie er in je buurt woont om dan samen iets te doen.
                    ::: Flickr :::

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bd inloggen via FB

                      Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                      Inderdaad. Als je mensen wil leren kennen kan je natuurlijk altijd naar de shooting days gaan.
                      door juist Bd'ers tijdens shopping days te leren kennen, ken je hun echte naam en heb je ook nauwer contact met die personen waarbij je ook contact blijft houden via FB.
                      Bovendien zal ik bij die BD'ers (on)bewust veel vlugger zijn foto gaan bekijken en een reactie posten bij zijn foto.

                      Ik ben n voorstander.. In sommige gevallen kan het handig zijn wat meer te weten dan een anonieme nickname. En via die weg kan je misschien ook vlotter weten wie er in je buurt woont om dan samen iets te doen.
                      dat is ook mijn visie ipv zich anoniem weg te steken
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                      IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bd inloggen via FB

                        Toevallig haalde Randi Zuckerberg (zus van) het nieuws met een uitspraak over anonimiteit op het internet :
                        Facebook's Randi Zuckerberg: Anonymity Online 'Has To Go Away'

                        Ze kan wel gelijk hebben. Neem de anonimiteit weg op fora en dergelijke, en plots zullen mensen zich geciviliseerder gaan gedragen tegenover elkaar, omdat hun naam op het spel staat en niet een anonieme nickname.

                        Comment

                        Working...
                        X