Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schrapping nummerplaat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Schrapping nummerplaat

Een klein beetje hetzelfde , maar toch net iets anders. Ik zag daarstraks een auto met 9 - BLA - BLA ipv 1 - BLA - BLA ? Zag er uit als een Belgische plaat. Iemand die weet waarom die auto een 9 heeft?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
      Een klein beetje hetzelfde , maar toch net iets anders. Ik zag daarstraks een auto met 9 - BLA - BLA ipv 1 - BLA - BLA ? Zag er uit als een Belgische plaat. Iemand die weet waarom die auto een 9 heeft?
      Gepersonaliseerde plaat .
      (kosten zowat 500 Euro)
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

hm, vreemd. De rest van de plaat zag er echt niet speciaal genoeg uit om er zoveel geld aan te geven. Maar het zou inderdaad kunnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Ik blijf tot vervelens toe herhalen: ben voorstander dat de plaat bij de wagen hoort en niet bij de eigenaar (zoals in NL bv), dan hebt ge al die zever niet .
          En moet ik dan geen nieuwe plaat aanvragen als ik in Nederland ga wonen? Ik heb hier al voor een jaar betaald! Of weten ze in Nederland dat zoveel Belgische platen vals zijn, en dat de echte houder van het nummer moet opdraaien voor de verkeersovertredingen, zelfs al heeft hij geen auto van dat merk of kleur.
          Last edited by Poza; 27 juli 2011, 17:30.

Comment

9 zijn gepersonaliseerde nummerplaten kosten rond de 1000 Euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              En moet ik dan geen nieuwe plaat aanvragen als ik in Nederland ga wonen? Ik heb hier al voor een jaar betaald!
              Aan bouk vragen ....

of de vraagbak van wegcode.be
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Aan bouk vragen ....

of de vraagbak van wegcode.be
                Volgens die baak moet ik dan inderdaad niet alleen een Nederlandse plaat aanvragen, maar kan ik bovendien de hogere taksen en verzekeringen niet ontlopen.
                Een Nederlander kan onmiddelijk nadat ie in Belgie zijn wettige woonplaats heeft, profiteren van onze prijzen.

Comment

Working...
                X