Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe Mobistar te werk gaat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe Mobistar te werk gaat

Op 14 Oktober 2010 teken ik een jaarovereenkomst voor een pack (tv, internet en telefoon) bij Mobistar.
    Op 15 Oktober reeds mail ontvangen dat digitale tv via de schotel reeds geactiveerd is (snelle jongens blijkbaar)
    Op 6 Juni 2001 plots geen beeld meer met de vermelding :uw smartkaart is vervallen of wordt niet meer herkend, gelieve je in verbinding te stellen met de klantendienst.
    Hier eerst wat technische hulp via de telefoon gekregen zonder resultaat.
    Na lang zoeken zien ze dat het nummer op mijn smart kaart niet overeen stemt met het nummer op mijn verkoopsovereenkomst.
    Een fout van het Mobistarcenter in Kuurne maar dat geven ze ook toe.
    Gen probleem echter, binnen de 5 werkdagen zal de kaart opnieuw actief zijn.
    We zijn nu 6 weken verder maar tv beeld is er nog geen sprake.
    Dit niet tegenstaande ik reeds uren naar de klanten dienst belde waar ik van alles te horen kreeg van:
    We zien het probleem niet
    Het komt vandaag nog in orde
    Er is geen dossier opgemaakt
    We bellen je vandaag nog terug (nog nooit iets van hen gehoord, vragen wel telkens tl en gsm nummer)
    Je hebt hier op de technische dienst niets te zoeken.
    Bel binnen een uurtje eens terug.
    Sorry, we kunnen je niet helpen , de persoon van een uur geleden is er niet meer.
    Ze kregen ook reeds twee aangetekende zendingen.
    De eerste gericht aan de heer Marco Citta ,director back office. Dit is de persoon die me op 18/10/2010 via een brief bedankte als nieuwe klant. Resultaat , geen reactie.
    In het laatste schrijven heb ik hen in gebreke gesteld wegens het niet naleven van de verkoopsovereenkomst .Resultaat, geen reactie.
    Ze slagen er zelfs in om deze aangetekende zending , afgeleverd op 12 /07 af te tekenen met een stempel , afgeleverd 21/07.
    Nu kreeg ik op de koop toe een factuur die 13 € hoger is dan normaal.
    Na veel zoeken op de klantendienst kreeg ik volgende uitleg: inderdaad ,uw pack is niet meer volledig want uw smartkaart werkt niet meer. Begrijpe wie dit kan, door hun fout moet is mijn tv abonnement blijven verder betalen en verlies ik ook nog mijn korting van 13 €.
    Geen probleem echter volgens de klantendienst. We zorgen dat je vandaag nog beeld hebt , we bellen je op en je krijgt een brief met teruggave van de 13€, je abonnementsgeld van deze maand en een tegemoetkoming voor het ongemak.
    Niettegenstaande ik voor de zoveelste maal mijn telefoonnummer moest doorgeven en ze mijn adres wel kennen voor de facturen heb ik wederom niets gehoord.
    Het laatste telefoontje, was van korte duur want toen ik vroeg of ze nu aan het lachen zijn met de klanten haakte men boos in.

Tot daar het nog fel ingekorte verhaal over Mobistar tv. Volgens de reclame op de radio, de tv van de toekomst.
    Nikon D3100 18-55 VR lens
    http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
    https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

Re: Hoe Mobistar te werk gaat

Een oom van me heeft 3 maand op alle materiaal moeten kijken (in meerdere malen afgeleverd). na vele telefoontjes en geen installateur heeft ie het hele zootje in een mobistar center afgegeven en zijn reeds betaalde facturen terug geëits.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Geen MS meer voor mij, enfin, zelfs nog nooit gehad maar eind vorig jaar wilde ik mijn GSM contract laten uitspelen bij de 3 grote spelers (toch gemiddeld €1.100/maand).
      Mobistar is heel enthousiast, ja, wij zullen betere prijzen kunnen aanbieden etc (ik had mijn detailfacturen van de 3 maanden ervoor meegegeven zodat ze 1:1 konden vergelijken.
      Niks meer gehoord, eens een mailtje gestuurd met de vraag of ik het vergelijk mocht ontvangen, niks, stilte. Tja, geen interesse dus en met zo'n reactie heb je bij mij afgedaan. Wees dan een eerlijke verliezer als je hoger eindigt en meldt dat dan ook.

Comment

Het programma "Basta" gemist zeker?
        MS is zowat de slechtste tv of telefoonprovider dat je kan hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          toch gemiddeld €1.100/maand.
          Jij hebt een multinational of zo ?

Ik dacht dat je bij Base voor een 80 euro per maand onbeperkt kon bellen, SMS'en en 500MB internet hebt.

Nu, ik lees elders op dit forum dat je nogal wat afreist, zal daar wel mee te maken hebben.

Ik vermoed dan wel dat je toch een notebook of smartphone zal mee hebben. In dat geval kan je via VOIP telefonie (zeker daar waar je internet toegang hebt) die som fenomenaal verminderen.
          Last edited by nete; 25 juli 2011, 00:01.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Jij hebt een multinational of zo ?

Ik dacht dat je bij Base voor een 80 euro per maand onbeperkt kon bellen, SMS'en en 500MB internet hebt.

Nu, ik lees elders op dit forum dat je nogal wat afreist, zal daar wel mee te maken hebben.

Ik vermoed dan wel dat je toch een notebook of smartphone zal mee hebben. In dat geval kan je via VOIP telefonie (zeker daar waar je internet toegang hebt) die som fenomenaal verminderen.
            Ik ben een kleine zelfstandige, geen multinational . En idd, een frequent reiziger. In hotels is er idd (bijna) overal internet maar daar ben ik "niks" mee, ik moet overdag bellen. Gelukkig is er e-mail want durf niet te denken hoeveel het anders zou zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              Ik ben een kleine zelfstandige, geen multinational . En idd, een frequent reiziger. In hotels is er idd (bijna) overal internet maar daar ben ik "niks" mee, ik moet overdag bellen. Gelukkig is er e-mail want durf niet te denken hoeveel het anders zou zijn.
              Dan kan jij me misschien vertellen waarom in de internationale hotelketens (Accor hotels bv.) internet gratis is het buitenland, en bij diezelfde hotels in België serieus betaald moet worden om internet te hebben.
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                Dan kan jij me misschien vertellen waarom in de internationale hotelketens (Accor hotels bv.) internet gratis is het buitenland, en bij diezelfde hotels in België serieus betaald moet worden om internet te hebben.
                Gratis? Ik heb de indruk dat hoe meer sterren de hotels hebben hoe meer er gerekend wordt voor internet. Je kan dan wel onderhandelen over een gratis internettoegang door een corporate rate te vragen, je lid maken van het award programma van een keten etc.
                In landen als pakweg een Maleisië zal je op het platteland gratis internet krijgen (soms snel, soms traag) maar eender welk hotel ik ook verbleven heb in Kuala Lumpur diende ik te betalen voor internet.
                Veel van de sterrenhotels haalden vroeger inkomsten uit het feit dat klanten belden vanuit hun hotelkamer. Nu met de GSM is dat amper nog gebruikt. Ik verblijf nu in Ankara in het Ramada hotel en naast de telefoon ligt volgende bericht:

Ramada Plaza Hotel reserves the right to add a surcharge on all calls placed from this phone. 1min = 0,75 cent (delen door 2 voor €).

Dus bellen van kamer naar kamer kost dus ook hier geld. De eerste keer dat ik dit zie, ook de eerste keer dat ik in dit hotel verblijf. Nu, het is de eerste en laatste keer dat ik in dit hotel zal blijven maar dat is een ander verhaal .

Comment

Inzake internet is de USA wel koploper. We zijn in 2008 zo van Buffalo naar New York gereden met een aantal tussenstops. In elk hotel gratis Internet.
                  In Australië is het triestig: rond de 20 dollar voor één uur in elk denkbaar hotel.
                  Op campings wisselend: regelmatig gratis of betaalbaar.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                    Het programma "Basta" gemist zeker?
                    MS is zowat de slechtste tv of telefoonprovider dat je kan hebben.
                    Ik ging het net zeggen

Kan je niet gewoon overschakelen naar TV Vlaanderen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Inzake internet is de USA wel koploper. We zijn in 2008 zo van Buffalo naar New York gereden met een aantal tussenstops. In elk hotel gratis Internet.
                      In Australië is het triestig: rond de 20 dollar voor één uur in elk denkbaar hotel.
                      Op campings wisselend: regelmatig gratis of betaalbaar.
                      In Australie was het bij ons verleden jaar gratis (behalve 1 locatie), In de US in NY in 2008 $11 voor 24 uur. Alles hangt er van af waar je logeert. Wij maken onze selectie om te overnachten en kiezen dan aan de hand van de totaalprijs ($5 goedkoper overnachten en $10 voor internet betalen i.p.v. gratis heeft ook weinig nut...)

Nog meer OT: Hotel in NY werkte wet een code die 24 geldig was. We hadden dat, omdat het de eerste dag was, genomen (zo konden we skypen i.pv. bellen) en bij mij werkte dat met de login zoals voorzien. De zoon klapt zijn Mac open en gaat zonder enige formaliteit op het hotelnetwerk, gratis. Na afloop van de 24u kon ik gratis op het net door een wireless bridge op te zetten Mijn laptop >> Mac >> hotelWiFi...
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

Comment

Working...
                      X