Op 14 Oktober 2010 teken ik een jaarovereenkomst voor een pack (tv, internet en telefoon) bij Mobistar.
Op 15 Oktober reeds mail ontvangen dat digitale tv via de schotel reeds geactiveerd is (snelle jongens blijkbaar)
Op 6 Juni 2001 plots geen beeld meer met de vermelding :uw smartkaart is vervallen of wordt niet meer herkend, gelieve je in verbinding te stellen met de klantendienst.
Hier eerst wat technische hulp via de telefoon gekregen zonder resultaat.
Na lang zoeken zien ze dat het nummer op mijn smart kaart niet overeen stemt met het nummer op mijn verkoopsovereenkomst.
Een fout van het Mobistarcenter in Kuurne maar dat geven ze ook toe.
Gen probleem echter, binnen de 5 werkdagen zal de kaart opnieuw actief zijn.
We zijn nu 6 weken verder maar tv beeld is er nog geen sprake.
Dit niet tegenstaande ik reeds uren naar de klanten dienst belde waar ik van alles te horen kreeg van:
We zien het probleem niet
Het komt vandaag nog in orde
Er is geen dossier opgemaakt
We bellen je vandaag nog terug (nog nooit iets van hen gehoord, vragen wel telkens tl en gsm nummer)
Je hebt hier op de technische dienst niets te zoeken.
Bel binnen een uurtje eens terug.
Sorry, we kunnen je niet helpen , de persoon van een uur geleden is er niet meer.
Ze kregen ook reeds twee aangetekende zendingen.
De eerste gericht aan de heer Marco Citta ,director back office. Dit is de persoon die me op 18/10/2010 via een brief bedankte als nieuwe klant. Resultaat , geen reactie.
In het laatste schrijven heb ik hen in gebreke gesteld wegens het niet naleven van de verkoopsovereenkomst .Resultaat, geen reactie.
Ze slagen er zelfs in om deze aangetekende zending , afgeleverd op 12 /07 af te tekenen met een stempel , afgeleverd 21/07.
Nu kreeg ik op de koop toe een factuur die 13 € hoger is dan normaal.
Na veel zoeken op de klantendienst kreeg ik volgende uitleg: inderdaad ,uw pack is niet meer volledig want uw smartkaart werkt niet meer. Begrijpe wie dit kan, door hun fout moet is mijn tv abonnement blijven verder betalen en verlies ik ook nog mijn korting van 13 €.
Geen probleem echter volgens de klantendienst. We zorgen dat je vandaag nog beeld hebt , we bellen je op en je krijgt een brief met teruggave van de 13€, je abonnementsgeld van deze maand en een tegemoetkoming voor het ongemak.
Niettegenstaande ik voor de zoveelste maal mijn telefoonnummer moest doorgeven en ze mijn adres wel kennen voor de facturen heb ik wederom niets gehoord.
Het laatste telefoontje, was van korte duur want toen ik vroeg of ze nu aan het lachen zijn met de klanten haakte men boos in.
Tot daar het nog fel ingekorte verhaal over Mobistar tv. Volgens de reclame op de radio, de tv van de toekomst.
Op 15 Oktober reeds mail ontvangen dat digitale tv via de schotel reeds geactiveerd is (snelle jongens blijkbaar)
Op 6 Juni 2001 plots geen beeld meer met de vermelding :uw smartkaart is vervallen of wordt niet meer herkend, gelieve je in verbinding te stellen met de klantendienst.
Hier eerst wat technische hulp via de telefoon gekregen zonder resultaat.
Na lang zoeken zien ze dat het nummer op mijn smart kaart niet overeen stemt met het nummer op mijn verkoopsovereenkomst.
Een fout van het Mobistarcenter in Kuurne maar dat geven ze ook toe.
Gen probleem echter, binnen de 5 werkdagen zal de kaart opnieuw actief zijn.
We zijn nu 6 weken verder maar tv beeld is er nog geen sprake.
Dit niet tegenstaande ik reeds uren naar de klanten dienst belde waar ik van alles te horen kreeg van:
We zien het probleem niet
Het komt vandaag nog in orde
Er is geen dossier opgemaakt
We bellen je vandaag nog terug (nog nooit iets van hen gehoord, vragen wel telkens tl en gsm nummer)
Je hebt hier op de technische dienst niets te zoeken.
Bel binnen een uurtje eens terug.
Sorry, we kunnen je niet helpen , de persoon van een uur geleden is er niet meer.
Ze kregen ook reeds twee aangetekende zendingen.
De eerste gericht aan de heer Marco Citta ,director back office. Dit is de persoon die me op 18/10/2010 via een brief bedankte als nieuwe klant. Resultaat , geen reactie.
In het laatste schrijven heb ik hen in gebreke gesteld wegens het niet naleven van de verkoopsovereenkomst .Resultaat, geen reactie.
Ze slagen er zelfs in om deze aangetekende zending , afgeleverd op 12 /07 af te tekenen met een stempel , afgeleverd 21/07.
Nu kreeg ik op de koop toe een factuur die 13 € hoger is dan normaal.
Na veel zoeken op de klantendienst kreeg ik volgende uitleg: inderdaad ,uw pack is niet meer volledig want uw smartkaart werkt niet meer. Begrijpe wie dit kan, door hun fout moet is mijn tv abonnement blijven verder betalen en verlies ik ook nog mijn korting van 13 €.
Geen probleem echter volgens de klantendienst. We zorgen dat je vandaag nog beeld hebt , we bellen je op en je krijgt een brief met teruggave van de 13€, je abonnementsgeld van deze maand en een tegemoetkoming voor het ongemak.
Niettegenstaande ik voor de zoveelste maal mijn telefoonnummer moest doorgeven en ze mijn adres wel kennen voor de facturen heb ik wederom niets gehoord.
Het laatste telefoontje, was van korte duur want toen ik vroeg of ze nu aan het lachen zijn met de klanten haakte men boos in.
Tot daar het nog fel ingekorte verhaal over Mobistar tv. Volgens de reclame op de radio, de tv van de toekomst.
Comment