Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

adobe cs5 voor 25 euro, een koopje :)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• adobe cs5 voor 25 euro, een koopje :)

Adobe cs5 voor 25 euro
    Ik heb al 2 x een bericht gestuurd met meld misbruik, maar denkt ge dat ze zich daar iets van aan trekken? Dat kost wel 3600 euro, en die gast verkoopt dat daar voor 25 euro ( en vermoedelijk als zoete broodjes..) Verleden week stonden er zo 10 op 2de hands, die heb ik er af gekregen, maar bij kapaza zijn ze blijkbaar heeeeeeeel traag

Re: adobe cs5 voor 25 euro, een koopje

Het enige dat je nu bekomt is dat je wat extra publiciteit maakt voor die gasten, ik denk niet dat de moderators van BD dat voor u gaan oplossen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      Ik heb al 2 x een bericht gestuurd met meld misbruik, maar denkt ge dat ze zich daar iets van aan trekken? Dat kost wel 3600 euro, en die gast verkoopt dat daar voor 25 euro ( en vermoedelijk als zoete broodjes..) Verleden week stonden er zo 10 op 2de hands, die heb ik er af gekregen, maar bij kapaza zijn ze blijkbaar heeeeeeeel traag
      Veel te duur
      De link geeft een lijst andere zoekertjes en wss is de advertentie weg. Als je nu zoekt op adobe CS5 kom je op een aanbod CS5 voor 19.95 maar met foto van PS elements. "Apple Store" als verkoper moet vertrouwen wekken zeker?
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

op onze 2dehands sites wordt gefraudeerd dat het geen naam heeft... jammer genoeg
        Fuji X-E1 - 18-55mm
        facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Het enige dat je nu bekomt is dat je wat extra publiciteit maakt voor die gasten, ik denk niet dat de moderators van BD dat voor u gaan oplossen.
          Dat moeten die niet doen, ik was nu van plan ( maar had vandaag nen barbeque, dus dat eerst ) dat ik hier nen draad daarover had gestart, en dat ik het meende, met dat ze hun werk moeten doen.

Comment

Dat kost wel 3600 euro ...
            NIet overdrijven he.
            Mvg Tim

Comment

...3600 euro...
              Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
              NIet overdrijven he.
              overdrijven ??? ( is onderdrijven een woord??? )
              Full from € 3,687.81
              op den adobe website, de Cs5,5 master collection ( dat was hetgeen hij aanbood voor 25 euro, maar aangezien het weg is kan jij dat niet weten dat het over de master ging. )

Comment

...3600 euro...

overdrijven ??? ( is onderdrijven een woord??? )
                Full from € 3,687.81
                op den adobe website, de Cs5,5 master collection ( dat was hetgeen hij aanbood voor 25 euro, maar aangezien het weg is kan jij dat niet weten dat het over de master ging. )
                Aha, ik las Adobe CS5. Mes excuses.
                Mvg Tim

Comment

Working...
                X