Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Google redirect en McAfee firewall onbruikbaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Google redirect en McAfee firewall onbruikbaar

Hallo,

Ondanks het feit dat ik denk dat mijn computer veilig is, heb ik het toch weer vlaggen. Ik zit met een 'Google redirect'. Dus als ik in Google iets zoek of aanklik wordt ik doorgeschakeld naar een site met reclame, en dat kan elke keer iets anders zijn. En ook is sinds enkele dagen mijn McAfee firewall buiten westen (dus dat zal eerst gebeurd zijn). Ik kan die dus niet meer inschakelen. Stond vanuit de fabriek op mijn pc geïnstalleerd.
    Gisterenavond dan zitten zoeken naar oplossingen. De oplossingen die ik vond op het net gedaan maar nog steeds zit ik met het probleem. Een korte opsomming (Superantispyware, Malwarebytes, Avast, Virual technician van McAfee, en nog een stuk of vier andere die ik via het forum van McAfee heb).
    Ik denk dat ik met twee verschillende problemen zit. Ik heb ook al systeemherstel verschillende keren gedaan en krijg dan 'fout 0x80071a90'. En dat blijkt iets in het register te zijn. Tijdens het zoeken merkte ik ook dat er wel meer mensen dit hebben nadat ze (weer eens) updates van Windows hebben gedaan. Iemand raad. Alvast bedankt.

Re: Google redirect en McAfee firewall onbruikbaar

Allee, ik zal antwoorden op mijn eigen vraag, misschien kan ik er iemand mee helpen nu of in de toekomst. Als ik rondsurfte was ik blijkbaar niet de enige met deze problemen.
    Ik ga niet de te snel victorie kraaien maar ik denk dat het probleem van de baan is. Na alle verschillende programma's te laten lopen heb ik uiteindelijk een opstartscan van Avast laten lopen en nadien is het probleem niet meer teruggekomen. Een voorzichtige 'yes' klinkt hier.

Comment

TDSSKiller.exe vak kaspersky zoeken. Klinkt als een rootkit namelijk.
      https://www.naturephotoportal.com/

Comment

Die had ik ook laten lopen maar vond ook niets ondanks het feit dat die in bijna alle topics die ik op internet vond vermeld werd.
        Tot nu toe is nog alles stabiel, hout vasthouden, maar ik heb schrik als ik na een maand vakantie ga terugkomen en weer een hoop updates ga moeten installeren.

Comment

Working...
        X