Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het echte verbruik van jouw auto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het echte verbruik van jouw auto

sjeesss...iemand een Subaru Forester denkt ineens dat 'm een NASA raket heeft
    Dat steek ik zelf met men familiewagen voorbij.
    Ik ben totaal geen voorstaander van BMW en dergelijke en heb ook veel liever een Subaru, maar dan wel een Imprezza WRC, anders is 't just niks.
    Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
      En nu de echte test...want van achter een pc-tje beweren dat je de snelste ben, wel we gaan het testen. ...Ik ga het nu al zeggen geen enkele BMW , zelfs niet in een M3 of een M5 configuratie kan de geprepareerde subaru boxer 2.5 liter turbo aan.
      Zelfs jouw BMW benzinewagen zal 't moeilijk hebben, om een gewone subarudiesel te evenaren....Ik ben steeds open voor een test
      Geprepareerde wagens moet je met andere geprepareerde wagens vergelijken, en hebben helemaal niks meer te maken met normale auto's.

En wat je Subarudiesel betreft.... Jeezes wat een onzin.
      Waarom zou een auto met 146pk en de aerodynamica van mijn tuinhuis nu sneller zijn dan een BMW met 300pk.
      Dacht je dat een boxer PK sterker is dan een lijn PK of zo?

Ga gewoon eens een rondje of 2 op de Nürburgring rijden, en tel het aantal auto's die je voorbijvliegen.

Comment

Ik ga de test alvast aan ...we zullen wel zien ...ik met een tuinhuis en jullie met een speer als aerodynamics .
        ' t zal morgen totaal anders kunnen zijn voor jullie bewering...wie komt er trouwens racen ???
        Last edited by dubbel; 20 juli 2011, 15:06.

Comment

Waar zijn de 'japanwings en de' tommie1'...losers in mijn ogen als ze de race niet aandurven: B
          Last edited by dubbel; 20 juli 2011, 15:16.

Comment

Mijn verbruik schommelt ronde de 11l/100km met mijn Land Rover Discovery 2.
            Dan moet ik mij wel inhouden en niet boven we 110 gaan op de autosnelweg.

Groetjes
            Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
              Het echte verbruik leer je niet op reis of een eenmalige verre tocht.
              Het echte verbruik leer je door na aankoop van het voertuig elke tankbeurt te noteren; jaar in jaar uit. Na zo'n 50.000 km krijg je een idee van het echte verbruik.
              Klopt, en je leert rijden ondertussen... (raar maar waar)
              In het begin zat ik op 6,6l (wel veel wegenwerken op woon-werkverkeer)
              Nu zit ik aan 5,85l gemiddeld. Ik kan het amper zelf geloven. (na 140k km)

Comment

Waar zijn de 'japanwings en de' tommie1'...losers in mijn ogen als ze de race niet aandurven: B
                Ik verkoop hier geen loserspraat, en ik nooit beweerd dat mijn auto sneller is.
                Ik heb maar 125 pk en mijn kar weegt mogelijk meer.
                Maar ik heb nooit beweerd dat mijn auto sneller is dan een BMW benzine met 300pk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Ik verkoop hier geen loserspraat, en ik nooit beweerd dat mijn auto sneller is.
                  Ik heb maar 125 pk en mijn kar weegt mogelijk meer.
                  Maar ik heb nooit beweerd dat mijn auto sneller is dan een BMW benzine met 300pk.
                  Ok..Tommie1...er is niets met jou en ook niets mis met die ander, tenminste als zij niet beseffen wat een '2.5 T flat Subaru betekent...ff nadenken en dan handelen...

Comment

Allee...wie doet beter dan BMW...niet enkel op papier, maar ook op de weg ?

Comment

SUBARUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!

Comment

Hier zijn veel potentiële kamipoenen aanwezig (vooral bij BMW ) , maar weinig winnaars !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                          SUBARUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!
                          Zo is dat.....waar blijft de rest bij hun gefundeerde uitleg ?

Comment

Komaan snelle jongens en meisjes (alhoewel)....3wij bieden wij je een snelforum aan. Geen komkomersr's maar Evo'X' en Subaru's...

Comment

Komaan snelle jongens en meisjes (alhoewel)....3wij bieden wij je een snelforum aan. Geen komkomersr's maar Evo'X' en Subaru's...
                              Amai gij hebt er precies ook goesting in.. En waar gaat u dat dan testen?
                              ::: Flickr :::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                                Amai gij hebt er precies ook goesting in.. En waar gaat u dat dan testen?
                                i
                                Ik vergelijk in ieder wat...kom op losers

Comment

Working...
                                X