Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat met Wannabes,

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat met Wannabes,

Wannabes, het jonge fotografencollectief, dat bandshoots voor betaalbare prijzen leverde en met professionele fotografen werkte, heeft zijn site vernieuwd;
    Lijkt ondertussen gewoon een concertshootsite te zijn geworden met 23 fotografen (allemaal pro's?)... of zie ik het verkeerd?
    Staan nog geen fotografen vermeld op de nieuwe site, wel pakken foto's (geen reviews). Concurrentie voor Cuttingedge? Toch een eigen stijl, wel nog betaald werk?
    Iemand meer info of een duidelijker zicht hierop?
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Re: Wat met Wannabes,

Toch fotografen, of heb ik 't verkeerd voor?

En hier een woordje uitleg over hun doelstellingen.

mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Toch fotografen, of heb ik 't verkeerd voor?

En hier een woordje uitleg over hun doelstellingen.

mvg,
      Bart
      Oepsie... flash zeker (zat op 't werk daarstraks en daar lukt da ni).

Maar die "Over ons" ... die is heel hard veranderd hé tegen de oude site...

Nieuwe site is wel een verbetering, alleen jammer dat je met zoveel artiesten niet met de letters van het alfabet kan springen...
      www.musicinframe.be

Comment

Net een PB gehad met oude en nieuwe "over ons"... en toen beginnen denken.... rockfotografen, Antwerpen en Gent,.... BINGO.
        Was ergens een mix aan 't maken van Wannabes en Antwology.

Niks aan de hand dus, alleen een beetje dementie en aftakeling van wat hersencellen.
        www.musicinframe.be

Comment

Heb er samen mee in de frontstage gestaan en mee 'geleuterd' backstage. Niks dan respect voor die gasten!
          pixelpusher

Comment

Working...
          X