Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet acces point --> hoe instellen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet acces point --> hoe instellen?

Toch vreemd: Telenet kondigt een prijsverhoging(kje) aan en het kot is te klein.

Bij mijn weten verhoogt Belgacom ELK JAAR zijn prijzen.

Van de anderen weet ik het niet.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Toch vreemd: Telenet kondigt een prijsverhoging(kje) aan en het kot is te klein.

Huh? Ik heb toch geen Belgacom, waarom zou ik dan klagen als zij hun prijzen verhogen... Dat maakt voor mij als Telenet gebruiker toch niet uit?
      5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

al 8 jaar Belgacom hier... en maar éénmaal prijsverhoging gehad.

En maar 2€...
        dus als je weet dat ik Internet Intense (nu zelfs al op 50Mbps), TV Intense, mijn 2 gsmabo's, mijn tab, mijn 2 mobile internet abo's en mijn vaste lijn bij Belgacom heb...
        Vind ik dat ik met 92€ de maand niet te veel betaal hoor.

Trouwens officieus: (gehoord van ex-collega die nu bij Telenet werkt): verhoging is officieel voor auteursrechten (hoewel die de afgelopen jaren NIET verhoogd zijn), officieus is het omdat Telenet minder klanten aantrekt dan verwacht met hun Voetbalcontract.
        Mijn Blog
        D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom V Bekijk bericht
          Aan de access point van TLN scheelt hoogstwaarschijnlijk niets. Volg maar de raad van mir eens op. Als dat niet werkt, kijk dan evt voor een router. Die AP's van TLN zijn helemaal niet slecht hoor.

De hogere factuur is een gevolg van de stijgende index. Hoe je het ook draait of keert, bij een overstap naar een andere provider staat dit je zeker ook te wachten. Indien niet, betaal je mss (lees zeker) dezelfde prijs voor een lichter abbo.

Voor je TLN abbo betaal je idd wat geld, maar dan heb je ook wat, hoe je het ook draait of keert.
          Als het aan de stijgende index ligt, waarom speelt het type pakket dat je hebt dan een rol ? Sommige shakes hebben geen prijsverhoging, andere dan weer wel...
          Ik dacht dat die index geldig is voor alle klanten...
          Telenet steekt het ook om de nieuwe technologie die ze implementeren. Vreemd genoeg zijn veelal de fiberklanten degene die geen prijsverhoging hebben...
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Als het aan de stijgende index ligt, waarom speelt het type pakket dat je hebt dan een rol ? Sommige shakes hebben geen prijsverhoging, andere dan weer wel...
            Telenet steekt het ook om de nieuwe technologie die ze implementeren. Vreemd genoeg zijn veelal de fiberklanten degene die geen prijsverhoging hebben...
            Alle shakes (pakketten) met daarin digitale tv krijgen een prijsverhoging omdat de prijs van de kabelabonnementen geïndexeerd wordt. Dit omvat 90 % van de TLN klanten.

Wat betreft het internetabbo gaat het idd maar om een deel van de klanten (geen idee hoe dit komt).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht

Trouwens officieus: (gehoord van ex-collega die nu bij Telenet werkt): verhoging is officieel voor auteursrechten (hoewel die de afgelopen jaren NIET verhoogd zijn), officieus is het omdat Telenet minder klanten aantrekt dan verwacht met hun Voetbalcontract.

In de laatste drie jaar is de wachttijd voor een installatie nooit zo lang geweest. Dit sinds de aankondiging van het voetbalcontract.

Zo slecht zal het dus wel niet gaan...

grt

Comment

Ik heb alleen Expressnet (geen auteursrechten dus) en mag 1,19 euro per maand bij betalen die Telenet niet in hardware bij mij thuis gaat investeren...
                Fiber 50 zal dan 0,85 euro per maand meer kosten, maar zal bij overschakeling geactiveerd moeten worden etc dus nog bijkomende kosten.(promotie is er maar voor nieuwe klanten, niet voor bestaande. )
                Denk dat ik eens bij Belgacom ga kijken. vergelijkbaar pakket als expressnet, maar nu 6 maand voor 10 euro, daarna voor net iets minder dan de nieuwe prijs van expressnet.

Jo.

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom V Bekijk bericht
                  Stabiele verbinding (dit alleen is de prijs waard, cfr Belgacom ed)?

Het halen van de snelheid conform je abonnement op ELK moment van de dag,
                  ook al staan er 4 TV's te spelen (doe dat maar eens via je telefoonlijn).

Is er een probleem op je telefoonlijn, waar ligt het aan?
                  Misschien gooien ze je trottoir open, of die bij je buren, en dat blijkt dan toch niet het probleem te zijn.
                  Leer ze mij kennen, die mannen van 'den telefon'.

Ik begrijp dat je wat geld betaald voor TLN, maar ach, voor BGC, Euphony, Scarlet toestanden betaal je evenveel of misschien iets minder, maar je hebt nooit de betrouwbare lijn die TLN biedt (al zijn er uitzonderingen ( VDSL, Fiber to the building, maar dan moet je dikke portefeuille hebben).
                  Eigen ervaring? Of geruchtenmolen...? Vroeger of recent?
                  5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                    Eigen ervaring? Of geruchtenmolen...? Vroeger of recent?

Ben al 5 jaar technieker bij Telenet

Comment

Working...
                    X