Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.
Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
Op bepaalde tijdstippen is er een "hold", de klok wordt dan stilgezet zodat er verdere checks kunnen gedaan worden. Dat is normaal en geen "vertraging".
Ik zie vandaag de laatste kans voorbij gaan om een live lancering mee te maken. In 1998 stond ik er redelijk dicht bij (Titusville) toen op T-31 een "scrubbed mission" over de radio klonk. Een goede week later weer een poging.... we zaten toen in Tampa, weer "scrubbed". Ze zijn uiteindelijk in september vertrokken.
.....Ik zie vandaag de laatste kans voorbij gaan om een live lancering mee te maken. In 1998 stond ik er redelijk dicht bij (Titusville) toen op T-31 een "scrubbed mission" over de radio klonk. Een goede week later weer een poging.... we zaten toen in Tampa, weer "scrubbed". Ze zijn uiteindelijk in september vertrokken.
Heb ongeveer iets soortgelijks meegemaakt, in oktober 2009 vloog ik van Miami naar Atlanta met Delta en riep de piloot af dat het ruimteveer de Spaceshuttle (dewelke weet ik niet meer) gelanceerd werd en dat de kans erin bestond dat we deze lancering vanuit de lucht konden waarnemen (stel je voor). Uiteindelijk werd deze lancering vertraagd (of gecancelled dat weet ik niet) en zag ik deze unieke gebeurtenis aan mijn neus voorbij gaan.
Dit is toch echt een pracht staaltje van techniek. 24/24 live beelden vanuit het ISS.
Binnen enkele momenten gaan de twee astronauten efkes frisse lucht gaan nemen buiten.
Comment