Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Google plus en wat valt er te verwachten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Google plus en wat valt er te verwachten.

Binnenkort start Google met iets nieuws, soort facebook, maar naar het schijnt met meer mogelijkheden, wat mogen we daar van verwachten ?

Hier heb je de kans je in te schrijven om bij de eersten te horen.

Re: Google plus en wat valt er te verwachten.

Beetje oud nieuws al.
    Er zitten al een pak mensen op. Waaronder ik. (http://gplus.to/timcorbeel)
    Soms kunnen er invites worden verstuurd.

Bij Google+ kan je mensen verdelen in kringen.
    Die kringen kan je zelf aanmaken en zo kan je mensen in één of meerdere kringen plaatsen.

Mensen kunnen je volgen zonder dat ze van jou toestemming moeten krijgen en andersom.

Er is nog veel meer, zoals Hangouts (videochat), Sparks, ...

Of het ooit een mainstream sociaal netwerk wordt zoals Facebook, dat weet ik niet.
    Mij heeft Google+ wel bijna zo ver gekregen om mijn Facebook account af te sluiten.

Wat mij betreft zijn de Voordelen die Google+ tov Facebook biedt:
    - Gemakkelijk gericht posts delen. (beperken tot bep. kringen (circles), openbaar of zelfs individuen)
    - Gemakkelijk interessante content vinden. Als je aan goed circlebeheer doet tenminste.
    - Je hoeft niet terug te volgen in tegenstelling tot bij FB waar je een vriendschap moet accepteren.
    - (Nog) geen Zynga gedoe.
    - Clean design
    - ...
    Last edited by Ticor; 7 juli 2011, 13:15.
    Mvg Tim

Comment

Ik moet nog ontdekken maar gplus.to/ndpix
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

Comment

Ik zit er ook op sinds een paar uurtjes, na een weekje hengelen naar invites, zonder succes. Uiteindelijk de android app voor google+ gedownload en toen mocht ik er ineens wel op

Die circles zijn inderdaad wel geweldig. Het nadeel is wel dat hij elk mail adres uit je gmail mailbox als vriend voorstelt. Dat is wat klikwerk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          - (Nog) geen Zynga gedoe.
          Hét allerbelangrijkste voor mij
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Working...
          X