Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zandsculpturen Blankenberge.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zandsculpturen Blankenberge.

Iemand reeds foto's gaan nemen van de zandsculpturen in Blankenberge ?

Jammer dat al dat moois terug in zo een donkere lelijke tent staat hé, de buitenlocaties van vroeger hadden fotografisch veel meer mogelijkheden, bovendien wordt er nu nog meer gebruik gemaakt van allerlei kleurenleds, wat het op zich wel mooi maakt, maar fotografisch een ramp.

Re: Zandsculpturen Blankenberge.

We zijn er gisteren geweest, ik dacht dat dat nog buiten was, maar alles in een tent, het is dan ook jaren geleden.
    zeer mooi wat die mannen met zand doen, maar je kan er moeilijk fotograferen, alle binnenopnames zijn op 3200 iso gemaakt en zonder flits, de spots en de gekleurde ledverlichting maken het er niet gemakkelijker op, evenals dat alles er nogal dicht op elkaar staat, met in veel gevallen een lelijke tent als achtergrond en touwen en nummers als voorgrond, ik heb er dus van gemaakt wat mogelijk was, de foto's zijn niet bijgesneden, alleen verkleind naar een formaat bruikbaar voor webpublicatie.

Klik op volgende link en kies diavoorstelling. https://picasaweb.google.com/1131124...amesOp3200Iso#

Comment

Ben er geweest in 2009, piratenthema.
      In een dik half uur heb je alles gezien, en voor de prijs die ze aanrekenen...
      Mij niet meer gezien

Toch paar fotokes genomen...

Daarna niet veel meer. Ondertussen reflex verkocht en bridge gekocht. Hopelijk heb ik nu wat meer tijd.
      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Ben er geweest in 2009, piratenthema.
        In een dik half uur heb je alles gezien, en voor de prijs die ze aanrekenen...
        Mij niet meer gezien

Toch paar fotokes genomen...

Daarna niet veel meer. Ondertussen reflex verkocht en bridge gekocht. Hopelijk heb ik nu wat meer tijd.
        Gisteren was er relatief weinig volk, ook niet goedkoop hé 11 euro ingang.

Ze zullen wel hun reden hebben om al dat moois onder zeil te zetten, ongelofelijk hoe die mannen

dat kunnen maken.

Maar fotografisch is dat natuurlijk een stuk minder, wij zijn speciaal maar

na 4 uur vertrokken, ik met mijn polarfilter bij en hopende op een mooi avondzonnetje,

maar dat was dus mis, nu, ik heb er wel het beste proberen van te maken, maar

jammer van al die storende elementen, bovenop gebruiken ze dan ook nog eens

verschillende kleuren ledverlichting plus nog eens gewone spots die in sommige gevallen

veel te dicht staan zodat je van die uitgebrande vlekken krijgt, probleem is ook nog eens,

als je je iso verhoogd, dat dan je dynamisch bereik behoorlijk zakt, allemaal geen voordelen hé.

Had ik het geweten, dan nam ik mijn statief mee, maar of dat veel beter zou zijn ben ik ook nog

niet zeker, aangezien je bij lange belichtingen terug problemen krijgt met lichtbronnen.

Comment

Working...
        X