Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Teller Picasa ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Teller Picasa ?

Ik heb op Picasa wat foto's staan voor vrienden en familie (niets speciaals), deze staan openbaar publiekelijk te bekijken.

Maar als ik op een foto klik van een van de laatst geplaatste mappen, dan staat daar bij aantal maal bekeken 0 maal, terwijl er reeds menigen een reactie gaven per mail, werkt die teller dan niet ? Niet dat ik dat nodig moet weten, maar het geeft toch een zekere indruk.

Hier een link naar albums die openbaar staan, klik bv. eens op motorraces of kleinkinderen, en dan op een foto, 0 maal bekeken staat daar onder.

Re: Teller Picasa ?

effe gekeken en het klopt wat je schrijft.
    bij de anderen wel een telling.
    reden.....?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Maar als ik op een foto klik van een van de laatst geplaatste mappen, dan staat daar bij aantal maal bekeken 0 maal,
      hoe lang geleden geplaatst?
      misschien zit er een vertraging op de teller?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        hoe lang geleden geplaatst?
        misschien zit er een vertraging op de teller?
        Gisteren geplaatst, ja mischien zit er een vertraging op, maar waarvoor zou dat goed zijn?

Comment

Ik dacht dat die teller bij de meeste albums werkte zonder vertraging.
          Het is wel lastig als je foto's online zet, en dat je dan niet kan zien of er werkelijk iemand naar komt kijken (het is uiteindelijk toch de bedoeling dat ze jouw werk komen bekijken).

Bij mijn album (Smugmug) staat er geen teller bij de foto zelf, maar ik kan wel altijd de statiestieken opvragen (gisteren had ik bijvoorbeeld 75632 hits, vooral op de foto's van de stratenloop + marathon). Aan de hand daarvan weet ik of het de moeite is om foto's online te zetten, als er niemand naar komt kijken, dan zal ik betere foto's moeten maken.

Mag ik een opmerking geven over je foto's van de motorraces?
          De motoren staan er allemaal heel scherp op, maar door de te korte sluitertijd zit er helemaal geen actie in, het is net alsof ze ieder ogenblik kunnen omvallen.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Ik dacht dat die teller bij de meeste albums werkte zonder vertraging.
            Het is wel lastig als je foto's online zet, en dat je dan niet kan zien of er werkelijk iemand naar komt kijken (het is uiteindelijk toch de bedoeling dat ze jouw werk komen bekijken).

Bij mijn album (Smugmug) staat er geen teller bij de foto zelf, maar ik kan wel altijd de statiestieken opvragen (gisteren had ik bijvoorbeeld 75632 hits, vooral op de foto's van de stratenloop + marathon). Aan de hand daarvan weet ik of het de moeite is om foto's online te zetten, als er niemand naar komt kijken, dan zal ik betere foto's moeten maken.

Mag ik een opmerking geven over je foto's van de motorraces?
            De motoren staan er allemaal heel scherp op, maar door de te korte sluitertijd zit er helemaal geen actie in, het is net alsof ze ieder ogenblik kunnen omvallen.
            Nu zie ik wel reeds een aantal bezoekers, er zal dus wel een vertraging opzitten.

Je opmerking is terecht BB, maar ik wilde wat teveel op veilig spelen, heb er vroeger met mijn Nikon D2h veel betere gemaakt, met natuurlijk ook veel meer missers.

Comment

Working...
            X