Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

USB DVB-T ontvanger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• USB DVB-T ontvanger

Hallo ik heb zo een USB DVB-T onvanger gekocht om aan te sluiten op de laptop.
    ik heb de software die erbij zat geinsteleerd en het programma laten scannen;
    programma kan een 8 tal channels vinden, maar iedere keer staat er een slotje erbij (dus channels zijn gesloten).
    welke zijn dit en kan ik die openen.
    wat ook raar is dat ik in belgie de zenders "één en canvas" niet kan vinden.
    Iemand ervaring daarmee?

Alvast bedankt

Re: USB DVB-T ontvanger

In België zal je met DVB-T enkel de "overheidszenders" vinden (dus zowel TV als radio). Tegen de Franse grens aan, kunnen daar bv ook een aantal franse zenders bijkomen...

Dat je een en canvas niet hebt, is wel behoorlijk raar. Dat waren de enige zenders die ik wel vond (maar ik gebruik dat stickje niet echt veel).

Dat sleuteltje wijst er op dat de zenders versleuteld zijn. Die kan je dus enkel bekijken met een decoderkaart, maar voor zover ik weet is dat niet beschikbaar op zo'n USB-stick (en is ook betalend...).
    Groeten,

Polleke

Comment

Is je aansluiting dichtbij het raam? Let erop dat je een goede verbinding kan hebben...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        Is je aansluiting dichtbij het raam? Let erop dat je een goede verbinding kan hebben...
        Ik zit zelfs buiten ik heb al een 2 tal seconden de ronde kunnen volgen, maar het beeld blijft haperen

Comment

pseroonlijk zie ik niet veel heil in zo'n usb ding tenzij je het gedeeltelijk "mobiel" maakt met een lange usb verlengkabel .. dan kan je "antenne" spelen met je stick ... ik deed dat met mijn WiFi usb stick .. werkte perfect ..
          FWIW

Comment

Raar, hier werkt zulk iets toch ook goed...
            Laptop verouderd, misschien kan ie dat niet aan? (we blijven zoeken he)

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
            X