Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ecocheques

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ecocheques

Iemand die weet waar ze ecocheques aanvaarden voor alles en nog wat ? Bv. een Xbox360, games, software, DVD's, etc.
    Heb 250 euro aan ecocheques en weet begot niet wat ik ermee moet kopen...
    Panasonic Lumix FZ2000

Re: Ecocheques

Ik heb deze week nog ergens gelezen dat ze strenger gaan toezien op het aanvaarden van ecocheques, omdat je er in sommige winkels alles mee kon kopen.
    Het is de bedoeling dat je er milieuvriendelijke spullen mee aanschaft waarmee je bijvoorbeeld minder energie verbruikt of voor minder afval zorgt.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Ja die ecocheques heb hier ook nog een stapeltje liggen.

Ik heb vorig jaar er brandhout mee gekocht. En daarvoor een blu-ray speler

Bij vandenborre en photohall doen ze er niet moeilijk over.

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht

Bij vandenborre en photohall DEDEN ze er niet moeilijk over.
        Ga nog maar eens horen, daar waar ik er vroeger wel mee weg geraakte, lukt het niet meer hoor.

Comment

Ze zijn dit jaar inderdaad een stuk moeilijker uit te geven heb ik gemerkt.

Ik heb er LED verlichting voor mijn nieuwe vitrinekasten mee gekocht ... de lampen zelf mocht ik hiermee betalen, maar de verbindingskabeltjes tussen de lampen niet
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Ga nog maar eens horen, daar waar ik er vroeger wel mee weg geraakte, lukt het niet meer hoor.
            Oei en ik dacht me er dit jaar een compact camera mee te kopen.

mir

Comment

Paar weken terug wasmachine met A label gekocht. Ecocheques werden niet aanvaard.

Comment

Ik lees dat er hier al veel zijn die hun ecocheques hebben gekregen.
                Zijn ze verplicht om die in bepaalde sectoren te geven, of beslist de werkgever of hij die geeft of niet?
                Ik heb er in ieder geval nog geen gekregen dit jaar... (de vorige jaren wel)
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Eco-cheques zijn inderdaad in bepaalde sectoren verplicht.
                  Het lijstje kan je bv. hier vinden : link.
                  Groeten,

Polleke

Comment

Vandaag met de ecocheques naar art&craft in mariakerke. Buiten gegaan met een compact camera en een nieuwe GSM voor de vrouw.

Ik dacht me een LX5 of een S95 te kopen. Bij nader inzien vond ik de LX5 te duur, ik zal als ik betere foto's wil wel mijn DSLR gebruiken . Dus het zou een Canon IXUS 220 HS of een S95 worden.
                    Ik had over die ixus ook redelijk goede dingen gelezen. Ik wou beetje uitleg over de toestelen en of het nu echt zo een verschil zou zitten tussen beide? Ook wou ik een zien of de toestellen wat goed in de hand lagen.Maar jammer genoeg was de S95 niet in stock.
                    Sven en Christophe waren druk bezig dus kwam er een jong gastje me helpen. Jammer genoeg bleef ik wat op mijn honger zitten verder dan eens op de site van art en craft kijken kwam de verkoper blijkbaar niet. Ik vroeg hem of ik het toestel eens mocht vasthouden dus haalde het uit de kast. Jammer genoeg mag ik het toestel niet aanzetten dus ik kon hem eens niet testen
                    Nee dat doen we nooit want dan is het geen nieuw toestel meer en kunnen ze het niet meer verkopen. Dus zie ik hen nu ook als dozenschuivers! Welke meerwaarde heb je dan nog om in een shop te kopen ipv online? Advies kon hij me niet geven en het toestel eens testen zat er ook niet in.

Ik heb uiteindelijk wel mijn spullen daar gekocht voor 1 reden : ik moest van mijn ecocheques af . Anders kon ik evengoed zoals anders online iets aanschaffen.

mir
                    Last edited by mir; 9 juli 2011, 19:58.

Comment

"van horen zeggen" zouden ze in mediamarkt ook flexibel zijn in aanvaarden van ecocheques, nog niet zelf getest.
                      Imagination is more important than knowledge...
                      http://www.kiekje.be

Comment

Vandaag met de ecocheques naar art&craft in mariakerke. Buiten gegaan met een compact camera en een nieuwe GSM voor de vrouw.

mir
                        Wij hebben er verleden jaar een TV mee gekocht. Maar niet elk toestel kwam in aanmerking voor gebruik van eco-cheques. Men stelt bepaalde voorwaarden aan productiemethode, gebruikte materialen, verbruik, recycleerbaarheid, e.d.
                        Ik vind het dus geen punt om ook gsm's en camera's te kunnen aankopen met die cheques.
                        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                          Ik vind het dus geen punt om ook gsm's en camera's te kunnen aankopen met die cheques.
                          Tja waarom niet, ik heb die cheques niet gevraagd hoor, had liever geld in de plaats. Mijn huis hangt al vol met lelijke spaarlampen en al mijn toestellen zijn al A+ label.

mir

Comment

Tja waarom niet, ik heb die cheques niet gevraagd hoor, had liever geld in de plaats. Mijn huis hangt al vol met lelijke spaarlampen en al mijn toestellen zijn al A+ label.

mir
                            Ik bedoelde wel om er dan camera's en gsm's mee te kunnen kopen, die aan bepaalde voorwaarden voldoen.
                            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

misschien wat offtopic: een vriend van mij die heeft sinds april dit jaar een "loonopslag" gekregen in de vorm van maaltijdcheques, maar heeft die nog altijd niet ontvangen. Het is ondertussen nu al bijna midden juli en blijkbaar zijn ze nog altijd nog niet geleverd door het bedrijf dat ze uitgeeft. Is dit normaal, aangezien hij dan nog de cheques nog moet krijgen van apri, mei, juni...en nu waarschijnlijk ook van juli tegelijk en die cheques zijn maar 3 maanden geldig. Heeft het bij anderen ook zo lang geduurd toen de aanvraag was ingediend bij het chequeverstrekkende bedrijf ?
                              Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Working...
                              X