Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tablet ( alle merken ) Topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tablet ( alle merken ) Topic

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
    Op de eeepad kun je er sticks, harddisks, cordless muizen/toetsenborden aanhangen (bvb van logitech), die met kabel natuurlijk ook, ..
    Cordless mouse gaat perfect op iPad ( Logitech Di Novo ), sticks en kaarten via de USB adapter, en de rest van de data . . . naar The Cloud natuurlijk !

Met alle respect, ik vond de Transformer maar plastiekerig aandoen. Ik heb hem eens kunnen testen in Mediamarkt.

Toegegeven, soms bots ik nog eens in het gesloten systeem van Apple, maar alles wat moet werken, werkt dan ook 100 procent feilloos.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      Op de eeepad kun je er sticks, harddisks, cordless muizen/toetsenborden aanhangen (bvb van logitech), die met kabel natuurlijk ook, ..
      Akkoord maar wat is daar het voordeel van?
      Als je naast je tablet ook een muis, toetsenbord en HD gaat gebruiken, dan ben je toch beter af met een laptop denk ik.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
        Akkoord maar wat is daar het voordeel van?
        Als je naast je tablet ook een muis, toetsenbord en HD gaat gebruiken, dan ben je toch beter af met een laptop denk ik.
        Dat probeer ik hier al maanden met handen en voeten uit te leggen
        Tablet is géén vervanger voor een laptop.

Tablet is een prettige surplus dat vooral makkelijk is om inhoud te raadplegen, niet zozeer om in te voeren.

Een tablet waar dat je nog een toetsenbord inklikt... ... dan koop je beter ineens een Macbook Air . Dat is volgens mij de "laptop"uitvoering van de iPad.

Comment

Ik vind het gebrek aan een normaal werkende USB poort één van de allergrootste minpunten van de tablets, ik gebruik mijn tablet heel dikwijls om film te kijken, nu moet ik telkens via wifi of via andere omwegen mijn filmbestanden op de tablet proberen te krijgen.
          Met een usb stick of een externe HD die je kan inpluggen was ik van al dat copieer gedoe af. Via dat extra toetsenbord van de Transformer is dat gedeeltelijk opgelost, maar een usb poort op de tablet zelf zou ideaal zijn.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Een tablet waar dat je nog een toetsenbord inklikt... ... dan koop je beter ineens een Macbook Air . Dat is volgens mij de "laptop"uitvoering van de iPad.
            Niet akkoord, nogal kortzichtig. In mijn geval is de tablet met keyboard dock net hetgene wat ik zocht.
            Ik heb een netbook nodig op vakantie en wil een tablet. Wel ik heb ze allebei. Ik lees op het vliegtuig enkele ebooks en op de hotelkamer kan ik perfect posten op mijn blog.
            De app voor Wordpress is dan nog eens supersnel om posts toe te voegen.

Ik heb op dat moment geen boodschap aan een traag opstartende laptop met harde schijf, ventilator en gans de rimram...

Comment

Bwa, ik weet het niet hoor; de meeste mensen hebben toch al een laptop ???

Eerst komt de hype van de tablets en daarna doet men al ket mogelijke om de tablets uit te breiden: voetjes, dockings, sound-dockings, keyboards, noem maar op...

En de consument maar kopen en koppelel totdat ... ie terug een laptop heeft !

Nu ik geef toe dat je met zo'n transformer beiden hebt, maar daar doe je ook lang beide kanten toegevingen.

- Lang de tablet kant: dikker.

- Langs de laptop kant: minder krachtig, geen harddisk, ...enz...

Comment

Dikker? dan wat? EEn ipad? ja een paar mm. Dan een laptop? uh forget it
                Minder krachtig, Hardware wise ja, maar door de snelle en efficiente apps gaat wat IK wil doen sneller dan op een laptop!

Comment

terug even leven in de brouwerij brengen

heb me net via tabletcenter.be een Asus eeePad Transformer met dock besteld en wordt normaal gezien morgen geleverd. Ben benieuwd maar ik kom hier zeker terug met mijn bevindingen
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                    terug even leven in de brouwerij brengen

heb me net via tabletcenter.be een Asus eeePad Transformer met dock besteld en wordt normaal gezien morgen geleverd. Ben benieuwd maar ik kom hier zeker terug met mijn bevindingen
                    Die heb ik dus ook 3 weken geleden aangeschaft, naast mijn ipad 1 maar ik moet eerlijk toegeven dat wanneer ik geen flash sites bezoek toch nog altijd naar de ipad grijp. Deze werkt nog steeds iets soepeler, reageert iets sneller en werkt net iets aangenamer, nee, het is nog steeds geen ipad killer in mijn ogen.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Die heb ik dus ook 3 weken geleden aangeschaft, naast mijn ipad 1 maar ik moet eerlijk toegeven dat wanneer ik geen flash sites bezoek toch nog altijd naar de ipad grijp. Deze werkt nog steeds iets soepeler, reageert iets sneller en werkt net iets aangenamer, nee, het is nog steeds geen ipad killer in mijn ogen.
                      tja, ik ben geen "apple boy" en ben tot dusver tevreden van alle Android apparaten die ik heb (foon & tablet) maar zo iets is natuurlijk persoonlijk he

Voor mij gaf die dock een extra doorslag omdat je dan gewoon stuk vlotter kan typen, meer batterij hebt en USB (wat ik toch wel veel gebruik op mijn huidige Archos 101).
                      Ook de maat (10,1") vind ik top. Mijn huidige tablet is ook een 10,1" en dat werkt superprettig die grootte.

als we maar content zijn met de toestellen die we hebben he of dat nu Apple is of Asus of Foe-jong-hai
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                        tja, ik ben geen "apple boy" en ben tot dusver tevreden van alle Android apparaten die ik heb (foon & tablet) maar zo iets is natuurlijk persoonlijk he

als we maar content zijn met de toestellen die we hebben he of dat nu Apple is of Asus of Foe-jong-hai
                        Gelijk heb je, ik ben ook geen Apple fan, eerder het omgekeerde ( heb van pure miserie mijn Macbook indertijd na 3 maanden weer verkocht, ik kon het besturingssysteem langs geen kanten gewoon worden ) doch de iPad en de iPhone vind ik prachtige goedwerkende produkten.

Comment

ik kwam er ook maar niet aan uit welke te nemen, heb van miserie dan toch maar de ipad 2 besteld..
                          Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

Comment

Daar ga je plezier van hebben .
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Working...
                            X