Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tablet ( alle merken ) Topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tablet ( alle merken ) Topic

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ja. Heb ik ook al opgemerkt. Maar dan maak je er weer een laptop van.
    Dan kan je er ook nog een printer, een externe HD en een monitor gaan op aansluiten.
    Enfin, de tablet is op zich een prachtig ding en ik denk dat al die toeters en bellen afbreuk doen aan het oorspronkelijke doel van een tablet of iPad.
    Dat is nu juiste het pluspunt van de Asus eeePad Transformer. De toeters en bellen doen niets af aan de tabletfunctionaliteit. Je koppelt ze aan als je ze nodig hebt. Net zoals een muis, keyboard of scherm aan een laptop.

Heeft iemand voor zakelijk gebruik al een Cisco VPN client kunnen ontdekken ? nb, De Android Receiver 2.1 van Citrix schijnt te werken.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ook al heb je slechte ervaring met Android, probeer eens eentje op Android 3.x.
      Werking ligt toch heel anders dan een versie 2.x.
      Is maar een tip hé.
      Wat is het verschil?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
        Wat is het verschil?

En de Asus EEEpad heeft ook een IPS-scherm.
        Dat toentsenbordje is sowieso een meerwaarde. Typen op een scherm is gewoon niet efficient. Niet met iOS, niet met het standaard honeycomb keyboard, niet met het swipe-keyboard van asus, .. Plus die extra batterij, 2 USB-poorten en een SD-kaartlezer.
        Een no-brainer imo. Alleen nog niet verkrijgbaar hier

Comment

Asus Transformer verslaat iPad 2

iPad 2 Vs. Asus Eee Pad Transformer!Asus Eee Transformer Review: http://www.technobuffalo.com/reviews/asus-eee-pad-transformer-review/iPad 2 Review: http://...

Jan

Comment

Ach.. "verslaan". Voor mij wel, voor iemand anders niet.
            Gewoon leuk dat er eindelijk evenwaardige alternatieven zijn naast de iPad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert
              Asus Transformer verslaat iPad 2

http://www.youtube.com/watch?v=W3N9MmKy87s

Jan
              De Transformer met dock staat zeker op mijn verlanglijstje..... en ondertussen besteld en morgen geleverd.
              Last edited by Franciskine; 29 juni 2011, 20:14.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Had je dan geen iPad (of de 2), Francis ?
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                  Had je dan geen iPad (of de 2), Francis ?
                  Ik heb de iPad 1 maar mis de Flash mogelijkheid bijna elke dag.....
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Ah, ik dacht me al zoiets te herinneren. Toegegeven, het gebrek aan flash mis ik ook wel af en toe, maar ik kan niet zeggen dat het me sterk hindert...Wat ik ergerlijker vind is dat reflecterende scherm . Bij dergelijk zonnig weer als de laatste paar dagen is het een hel om iets te lezen of te zien bij zoveel licht. Apple kan nog wat leren van Sony met hun TruBlackschermen (op de NEX-serie en de A33/A55 enz)....
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ondertussen al een uurtje kunnen spelen met de asus transformer, en dit is volgens mij het eerste toestel dat in de buurt komt vande ipad, de ipad werkt nog net iets vlotter vind ik, het scherm reageert nog altijd die fractie van een seconde sneller dan dat van de Asus.
                      Kwaliteit van het scherm is subliem, niets op aan te merken.
                      Het grootste voordeel van de transformer is het bijgeleverde dock waardoor de mogelijkheden ineens enorm worden uitgebreid.
                      Het typen daarentegen werkt vlotter op de iPad.
                      Flash is natuurlijk een enorme meerwaarde, het qwerty toetsenbord daarentegen is wel weer wennen.
                      Punten op 10 voor beide toestellen :

IPad 9/10
                      Asus Transformer 8/10

Da's dus mijn mening he....

Comment

Welke android versie draait er op de transformer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc
                          Welke android versie draait er op de transformer?
                          versie 3.1 op dit ogenblik.

Comment

Ondertussen toch nog een belangrijk verschil ontdekt op hardware gebied..... op plaatsen waar mijn iPad amper of geen WIFI signaal ontvangt heeft de ASUS Transformer helemaal geen problemen . . . het verschil in afstand voor de WIFI ontvangst is vrij groot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Ondertussen toch nog een belangrijk verschil ontdekt op hardware gebied..... op plaatsen waar mijn iPad amper of geen WIFI signaal ontvangt heeft de ASUS Transformer helemaal geen problemen . . . het verschil in afstand voor de WIFI ontvangst is vrij groot.
                              En WiFi-verbinding maken gaat SNEL! Van airplane-mode naar verbonden met WiFi binnen de seconde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Heb jij een iPad 2? Die is wel een pak beter dan de eerste serie
                                niet 3G.

Comment

Working...
                                X