Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een verheven persoon?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een verheven persoon?

Aanbod in aangeboden : 16 giga kaartje met volgende info :
    Had er vrij veel gekocht voor reis vorig jaar Namibia met de schrik niet overal power te hebben voor m'n foto's te kopiëren maar de beschaving in het land viel zeer goed mee :-)

Die ken tellen.

Re: een verheven persoon?

sorry, ik heb er eens goed mee kunnen lachen, met deze uitschuiver.
    ja, het is misschien wat onkies uitgedrukt, maar ik begrijp wat de verheven persoon bedoelt te zeggen.
    tegenwoordig moet je ook op eieren lopen om je politiek correct uit te drukken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      sorry, ik heb er eens goed mee kunnen lachen, met deze uitschuiver.
      ja, het is misschien wat onkies uitgedrukt, maar ik begrijp wat de verheven persoon bedoelt te zeggen.
      tegenwoordig moet je ook op eieren lopen om je politiek correct uit te drukken.
      Inderdaad, volg de achterliggende gedachte. Wat mag er nog gezegd worden tegenwoordig? Negerinnetetten is ook zoiets. Ik vind het niks speciaals maar politiek correct denkend Vlaanderen en Nederland vind het dan weer "not done".
      Zo zouden we hier een boompje kunnen opzetten over wat beschaving nu precies is (of niet is) maar dat is weer een heel andere discussie. Niet te serieus worden/zijn Jojoken , de verkoper heeft het echt niet slecht bedoelt.

Vermoedelijk denkt een zekere Robert nu ook anders over de beschaving van mensen in onze multiculti samenleving

Comment

ik zie hier geen graten in? "de beschaafde wereld" is toch nog steeds een begrip?

Comment

Ieder zijn manier van "humor" natuurlijk. (en laat nu de reacties van "verzuurde" maar komen).

Comment

ik denk dat wij hier in het westen een veel te negatief beeld hebben over het zuiden.
            Niet moeilijk natuurlijk, enkel de negatieve zaken worden ons in de strot geduwd.
            En verder, wat is beschaving? Van ons uit gezien misschien helemaal iets anders dan vanuit een andere kant.
            Trouwens, wij mogen dan wel een zestal deelregeringen hebben, een federale wachten we al meer dan een jaar op.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Je kan achter alles het slechtste zoeken natuurlijk...
              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                ik denk dat wij hier in het westen een veel te negatief beeld hebben over het zuiden.
                Niet moeilijk natuurlijk, enkel de negatieve zaken worden ons in de strot geduwd.
                En verder, wat is beschaving? Van ons uit gezien misschien helemaal iets anders dan vanuit een andere kant.
                Trouwens, wij mogen dan wel een zestal deelregeringen hebben, een federale wachten we al meer dan een jaar op.
                Goed antwoord
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ik begrijp de man ook zeer goed, al is het misschien niet 100 % correct uitgedrukt naar de normen die momenteel gelden, maar enkele jaren geleden hadden we het inderdaad misschien nog straffer uitgedrukt

Je moet zeer goed opletten wat je tegenwoordig zegt blijkt nogmaals want er zijn er die snel aan alles aanstoot nemen, spijtig.

Comment

dat betwijfel ik... er zijn er immers veel die van onze beschaving een graantje komen meepikken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                      dat betwijfel ik... er zijn er immers veel die van onze beschaving een graantje komen meepikken.
                      Een graantje meepikken van onze beschaving.... of van de economische welvaart die hier nu nog heerst?

Comment

Niet te zwaar aan tillen. Waarschijnlijk niet eens slecht bedoeld. Trouwens, wat je zegt of
                        schrijft zegt altijd meer over jezelf dan over de anderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Niet te zwaar aan tillen. Waarschijnlijk niet eens slecht bedoeld. Trouwens, wat je zegt of
                          schrijft zegt altijd meer over jezelf dan over de anderen.
                          Waarschijnlijk.

Comment

Een graantje meepikken van onze beschaving.... of van de economische welvaart die hier nu nog heerst?
                            die "nu nog" is de nagel op de kop . We laten wat gewillig die graantjes wegpikken tegenwoordig.

Comment

Working...
                            X