Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Itunes vindt Ipod niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Itunes vindt Ipod niet

Hoi, vervelend probleempje hier:
    Itunes vindt plots mijn Ipod touch niet meer.
    Als ik hem aansluit komt hij wel in verkenner van Windows, maar niet in itunes.

Ik heb het 'stappenplan' dat hiervoor op de site van Apple staat al doorlopen, maar zonder succes...

Weet iemand hier raad mee?
    • Ipod touch 2e generatie (met ios 4.2.1)
    • Win 7 32-bit
    • Itunes 10.3.1.55

Yannick

Re: Itunes vindt Ipod niet

Intussen nog wat meer opzoekwerk gedaan op andere fora.
    Het probleem ligt aan de Ipod zelf, want mijn oudere ipod wordt nog wel herkend, ook het herstellen van de Ipod werkt niet meer.
    Je krijgt dan een foutcode en als je die op de site van apple gaat zoeken wordt je er niet veel wijzer uit...

Het komt erop neer dat het een hardware probleem zou zijn van de Ipod, maar deze is niet meer onder garantie...

Opties:
    • Nog wat verder zoeken
    • Hopen dat hier iemand hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing heeft
    • Verkoopt er toevallig iemand zijn Ipod 2e hands?
    • Een nieuwe kopen (geen centjes voor voorlopig)

Yannick

Comment

Zit in dat stappen plan ook een factory reset,

To reset the iPhone or iPod Touch, press and hold down the Sleep/Wake button and the Home button simultaneously at the same time for at least ten seconds, then the LCD display will clear and the Apple logo appears on the black background. When Apple logo appears, reset is done.

??

Mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Zit in dat stappen plan ook een factory reset,

To reset the iPhone or iPod Touch, press and hold down the Sleep/Wake button and the Home button simultaneously at the same time for at least ten seconds, then the LCD display will clear and the Apple logo appears on the black background. When Apple logo appears, reset is done.

??

Mir
        Jup, maar daarna moet je hem dus op Itunes aansluiten om hem te 'herstellen' (een backup terugzetten of de fabrieksinstellingen herstellen). En daar loopt het mis...

Yannick

Comment

Ik zou mijn itunes db eens exporteren of backuppen, itunes verwIjderen en opnieuw installeren. Als de ipod in de verkenner verschijnt, lijkt de hardware me wel in orde.
          Nikon D90

Comment

iTunes volledig verwijderen lijkt mij ook de enige oplossing. Wel doen volgens beschrijving op apple website...
            Currently owning: EOS 550D | EOS 7D | EOS 1Dx | Lots of Lenses | 430EXII | 580EXII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dzjaansis Bekijk bericht
              iTunes volledig verwijderen lijkt mij ook de enige oplossing. Wel doen volgens beschrijving op apple website...
              Jup heb ik al gedaan, maar dat levert niets op...
              Ik heb itunes op mijne oude laptop gezet, en daar lukt het wel, nu al mijn muziek nog overzetten naar die laptop

Na de examens eens achter het probleem met deze laptop zoeken...

Comment

Working...
              X