Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Idd schitterende clip. En het bier mag er best wezen. Te krijgen in de betere Chinese/Aziatische supermarkt en natuurlijk in Japanse speciaalzaken & restaurants.
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
mijn favoriet is en blijft de KIRIN Ichiban Shibori.
Of Asahi als tweede keus.
Die zijn idd beter , maar in vergelijking met heel wat andere lagers in de wereld is Sapporo nog niet zo slecht. Het mag er best wezen, maar zelf zal ik het direct niet in huis halen.
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Ik heb al vaak in het buitenland bier gedronken en moet zeggen dat ik zo toch al enkele pilsjes heb gedronken die zeker niet moeten onderdoen voor het Belgisch bier.
In spanje : San Miguel
In turkije: Efes Pilsen
In nambie: Windhoek beer
In Zuid-Afrika : Castle beer
In Ethiopie : St-George beer & Harar beer
Stuk voor stuk lekkere pilsen die ik zelfs beter vond dan bepaalde huismerken van onze warenhuizen (aldi).
Comment