Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71Bekijk bericht
........
niet eindigend op een ie-klank (dus ni Foxy bvb)
dus je wil voor jezelf een mooie naam.
als je nl een naam wil waar de kat ook naar luistert/reageert, is nog steeds het beste de naam te laten eindigen op ...ie.
en bij honden de klank eindigend op een A of een O.
grt,bouk.
PS:
de kat van mijn burvrouw heet Klaas.
Jazzer, ge moet de Jimmy zijnen 1e post eens herlezen denk ik.
Prachtige poes, Jimmy.
Moest het ne kater zijn, ik zou voor "Fidel" kiezen (ze doet me denken aan de katten op Cuba, vandaar). Maar aangezien het een kattin is, en ik geen Cubaanse vrouwen ken... Tenzij Omara Portuondo ...maar dat bekt ni zo vlot.
Mijn oudste kat(tin) heet Muesli, die naam had ze al toen ik haar op 15 jarige leeftijd uit het asiel meenam. Vind hem nog steeds erg grappig
Vind verder leuke (op ie-klank eindeigende namen:
Bindy
Indy
Jolie
Zoë
Mijn ervasring met het verzinnen van namen voor nieuwe huisgenoten is dat ze je meestal op weg naar huis spontaan te binnen schieten. Dan heb je een gevoel van: dit past bij hem of haar.
Comment