Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paypal ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paypal ???

Iemand ervaring met dergelijk dit e-mail bericht ? Lijkt mij gevaarlijk bericht, niet ?

We need your help
    ----------------------------------------------------------------------

Dear valued PayPaI® Customer,

We need your help resolving an issue with your account. To give us time to work together on this, we've temporarily limited what you can do with your account until the issue is resolved.

What's the problem?

We noticed some unusual activity on the credit card linked to your PayPaI® account.

Case ID Number: PP-001-212-055-698

How you can help

It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account.

To help us with this and to find out what you can and can't do with your account until the issue is resolved, please proceed to our secure webform by clicking here.

Thanks,
    PayPaI®
    Leeft en LAAT LEVEN !

Re: Paypal ???

ik zou het zo snel mogelijk weggooien in ieder geval
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Yep, NIET op klikken.
      Eventueel zélf eens contact opnemen met Paypal.
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

In elk geval op GEEN links in dergelijke mails klikken ... meestal gaan die naar bogus sites.

Gewoon naar www.paypal.com gaan en inloggen, als er problemen zouden zijn met je account zal je die daar dan wel tegenkomen.

Ik denk dat ik dagelijks wel een dergelijke mail ofwel van paypal, citibank, visa of ebay krijg ... en altijd wijzen de links naar wel heel bijzondere sites

NOOIT klikken op links in een dergelijke email maar altijd zelf de url intikken ... werkt het beste ... en je kan dit inderdaad aan paypal melden (dikwijls als je naar Full Headers van de mail kijkt weet je al dat het niet van paypal komt)
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

yep scam mail!! negeren
          nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            In elk geval op GEEN links in dergelijke mails klikken ... meestal gaan die naar bogus sites.

Gewoon naar www.paypal.com gaan en inloggen, als er problemen zouden zijn met je account zal je die daar dan wel tegenkomen.

Ik denk dat ik dagelijks wel een dergelijke mail ofwel van paypal, citibank, visa of ebay krijg ... en altijd wijzen de links naar wel heel bijzondere sites

NOOIT klikken op links in een dergelijke email maar altijd zelf de url intikken ... werkt het beste ... en je kan dit inderdaad aan paypal melden (dikwijls als je naar Full Headers van de mail kijkt weet je al dat het niet van paypal komt)

Hier regelmatig zo een mailtje van "Rabobank".
            Leve de "del toets".

Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Is het niet zo dat Paypal vraagt om dergelijke mails te melden?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Heb al twee dagen na elkaar dezelfde mail gehad. Voor de goed oplettenden onder ons: de laatste letter van deze zogenaamde "Paypal" is geen L maar een hoofdletter i

Doe de test en copy-paste het eens naar Word en verander het lettertype... Lijkt me heel duidelijk dat het niet om the real thing gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                  Dear valued PayPaI® Customer,
                  Normaal staat daar uw naam en niet iets algemeen als "customer"

't is een gewone phishing mail, je zou versteld staan van het aantal mensen dat er in trapt. Aangeven bij Paypal (via de reguliere, zelf ingegeven URL, niet via een link in de mail!).
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

Comment

Wat ik altijd doe met zulke mails is antwoorden via mail en die mensen zo lang mogelijk met hun voeten spelen.
                    Met dan als laatste mail tegen dat ik het beu ben, terwijl jullie tegen mij bezig waren konden jullie toch geen ander mensen in het zak zetten
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Pol, ik heb net dezelfde e-mail gehad gisteren. Weg ermee zeg ik !
                      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik heb de tekst toch maar doorgemaild naar Paypal.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door superDen Bekijk bericht
                          Heb al twee dagen na elkaar dezelfde mail gehad. Voor de goed oplettenden onder ons: de laatste letter van deze zogenaamde "Paypal" is geen L maar een hoofdletter i

Doe de test en copy-paste het eens naar Word en verander het lettertype... Lijkt me heel duidelijk dat het niet om the real thing gaat.
                          Goed gezien, dat was mij toch nooit opgevallen.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door superDen Bekijk bericht

Dat heb ik ook gezien. Stelde me er meteen vragen bij ...wie denken ze wel dat ze voor hebben, kabouter Plop ?

Er was onlangs een reportage over op de VRT trouwens...daar ging het om Ivorianen.
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                              Ik heb de tekst toch maar doorgemaild naar Paypal.
                              Benieuwd of u antwoord zult krijgen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                              X