Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag bij den Aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zaterdag bij den Aldi

Ze hebben er weer low-selfdischarge accu's in AAA, AA, C, D en 9V uitvoering.

Hetzefde merk (Top Craft), maar volgens de foto's in de folder hebben ze wel een ander kleurtje gekregen. Ik kan dus niet echt garanderen of ze even goed zijn als de groen/witte "Precharged" van de vorige jaren.
    Maar met low-selfdischarge accu's zijn er eigenlijk nooit problemen, eender welk merk.

De AA-accu's hebben een capaciteit van 2100mAh, dat is hetzelfde als de meeste low selfdischarge accu's. Gewoonlijk komt die capaciteit ook overeen met de werkelijke waarde.

De kostprijs is 4,99 euro per setje van 4 (AAA en AA, C en D = 2 stuks, 9V = 1 stuk), goedkoop genoeg om eens uit te testen. Als ik er geraak, dan breng ik ook wel een paar setjes mee.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: Zaterdag bij den Aldi

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Ze hebben er weer low-selfdischarge accu's in AAA, AA, C, D en 9V uitvoering.

Hetzefde merk (Top Craft), maar volgens de foto's in de folder hebben ze wel een ander kleurtje gekregen. Ik kan dus niet echt garanderen of ze even goed zijn als de groen/witte "Precharged" van de vorige jaren.
    Maar met low-selfdischarge accu's zijn er eigenlijk nooit problemen, eender welk merk.

De AA-accu's hebben een capaciteit van 2100mAh, dat is hetzelfde als de meeste low selfdischarge accu's. Gewoonlijk komt die capaciteit ook overeen met de werkelijke waarde.

De kostprijs is 4,99 euro per setje van 4 (AAA en AA, C en D = 2 stuks, 9V = 1 stuk), goedkoop genoeg om eens uit te testen. Als ik er geraak, dan breng ik ook wel een paar setjes mee.
    Kan er niets van terug vinden Bart....
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Kan er niets van terug vinden Bart....
      Ik krijg de website van den Aldi op dit ogenblik ook niet open, maar het staat in de folder die hier elke week in de bus zit.
      Het is dus op zaterdag 11 juni dat die accu's in de winkel zouden moeten liggen.

Morgen zal de website van den Aldi wel terug online zijn...
      BD0338BE

Comment

Ik krijg de website van den Aldi op dit ogenblik ook niet open, maar het staat in de folder die hier elke week in de bus zit.
        Het is dus op zaterdag 11 juni dat die accu's in de winkel zouden moeten liggen.

Ok Bart en bedankt
        Ik kon de site gebruiken maar ik zag ze niet in de folder staan.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Volgens de brochure van de Aldi die hier gisteren in de bus zat, zijn deze batterijen hier verkrijgbaar vanaf woensdag 8 juni.
          En hier te vinden achter deze link

Groetjes,
          Robert
          Last edited by Hasseltenaar; 7 juni 2011, 21:42. Reden: link aangepast
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Volgens de brochure van de Aldi die hier gisteren in de bus zat, zijn deze batterijen hier verkrijgbaar vanaf woensdag 8 juni.
            En hier te vinden achter deze link.

Groetjes,
            Robert
            Bekijk die link nog een keer Robert.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              En hier te vinden achter deze link.

Groetjes,
              Robert
              Dat zijn andere accu's, in combinatie met een lader.
              Het zijn geen accu's met een lage zelfontlading, en daarom raad ik die zeker niet aan. De lader is een snellader, en die heeft zelfs geen laadcontrole per accu.
              Er zit zelfs een schakelaar op om van 2 naar 4 accu's over te schakelen, dat kan nooit een goede lader zijn.

Blader een beetje verder in dezelfde folder (pagina 10), dan kom je de juiste accu's tegen.
              BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Bekijk die link nog een keer Robert.
                Bedankt Theo, ik heb de link verbeterd, maar......

Dat zijn andere accu's, in combinatie met een lader.
                Het zijn geen accu's met een lage zelfontlading, en daarom raad ik die zeker niet aan. De lader is een snellader, en die heeft zelfs geen laadcontrole per accu.
                Er zit zelfs een schakelaar op om van 2 naar 4 accu's over te schakelen, dat kan nooit een goede lader zijn.

Blader een beetje verder in dezelfde folder (pagina 10), dan kom je de juiste accu's tegen.
                Klopt Bart, ik was wat vlug. De batterijen zelf zijn niet te vinden op de site van Aldi.

Groetjes,
                Robert
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ze staan inderdaad niet op de website...
                  Zijn ze die vergeten, of hebben ze in de folder een fout gemaakt?

Als ik tijd heb, dan ga ik zaterdag toch eens kijken.

Via de link die ik bij de favorieten had gezet kon ik niet meer op de website van den Aldi geraken, daar hebben ze waarschijnlijk ook wat veranderd.
                  BD0338BE

Comment

De meeste van die batterijen zijn dikke brol. Ik heb mij daar ook nog laten aan vangen en een heel aantal gekocht. Die liggen jammer genoeg al lang in de vuilbak.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                      De meeste van die batterijen zijn dikke brol. Ik heb mij daar ook nog laten aan vangen en een heel aantal gekocht. Die liggen jammer genoeg al lang in de vuilbak.
                      Hela Pol, in 't zakske doen voor recyclage hé.
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

De meeste wel, maar de low selfdischarge Top Craft Precharged 2100mAh accu's zijn wel goed. De setjes die ik heb zijn nu zo'n 2 jaar oud, en ze hebben nog altijd dezelfde capaciteit als in het begin. Dat is zelfs ongeveer 100mAh meer dan de GP Recyko's, die toen veel duurder waren.

Ik ben nu een paar setjes aan het testen (Refresh/analyze in de Maha lader) omdat ik zondag de flitsers nodig heb, en ik moet er op kunnen vertrouwen dat de accu's niet te snel leeg zijn. De setjes die ik tot nu toe heb getest zijn nog altijd 100% in orde.

Ik heb de vorige jaren ook AA accu's van bekende merken gehad, en daarvan zijn er niet veel die langer dan 2 jaar meegaan. Ik heb de indruk dat de technologie die gebruikt wordt in de low selfdischarge accu's ook zorgt voor een veel langere levensduur.

Maar ik ben er dus niet zeker van dat ze nu ook zo goed zijn, en omdat ze alleen in de folder staan en niet op de website, is het best mogelijk dat er zaterdag helemaal geen accu's in den Aldi liggen.
                        BD0338BE

Comment

De meeste wel, maar de low selfdischarge Top Craft Precharged 2100mAh accu's zijn wel goed. De setjes die ik heb zijn nu zo'n 2 jaar oud, en ze hebben nog altijd dezelfde capaciteit als in het begin. Dat is zelfs ongeveer 100mAh meer dan de GP Recyko's, die toen veel duurder waren.

Ik ben nu een paar setjes aan het testen (Refresh/analyze in de Maha lader) omdat ik zondag de flitsers nodig heb, en ik moet er op kunnen vertrouwen dat de accu's niet te snel leeg zijn. De setjes die ik tot nu toe heb getest zijn nog altijd 100% in orde.

Ik heb de vorige jaren ook AA accu's van bekende merken gehad, en daarvan zijn er niet veel die langer dan 2 jaar meegaan. Ik heb de indruk dat de technologie die gebruikt wordt in de low selfdischarge accu's ook zorgt voor een veel langere levensduur.

Maar ik ben er dus niet zeker van dat ze nu ook zo goed zijn, en omdat ze alleen in de folder staan en niet op de website, is het best mogelijk dat er zaterdag helemaal geen accu's in den Aldi liggen.
                          Alé, ze gaan er dus op vooruit in den Aldi.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Alé, ze gaan er dus op vooruit in den Aldi.
                            Dat zijn ze al een tijdje;
                            Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

BTW; Black B@ndit, vroeger heb je €6,99- nu kosten ze maar €4,99-, zal toch ergens verschil in zitten
                            Never resist temptation or it could go away...
                            Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Opgelet, er zijn vandaag geen accu's te vinden in den Aldi.
                              De accu's zouden te laat geleverd zijn, ze komen op een latere datum.

Dat is ook de reden waarom ze nog wel in de folder stonden (die wordt vooraf gedrukt), en niet op de website (die kunnen ze op het laatste ogenblik nog aanpassen).
                              BD0338BE

Comment

Working...
                              X