Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huisdieren en warme modems: waarschuwing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: huisdieren en warme modems: waarschuwing

Dan weet je wat de mobiele generatie te wachten staat die al vanaf hun achtste jaar met een minimagnetron tegen hun oren gedrukt lopen te babbelen met hun nep vrienden.
    Al met al, uw kat was een goed proefdier: maar goed dat er in uw keukenmagnetron een deurtje zit: anders was hij niet eens dertien geworden.
    Last edited by Binnenuit; 7 juni 2011, 09:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
      Niet iedereen die rookt krijgt ook longkanker en andersom ook .Vorige week een vriend ten grave gedragen , niet roker niet drinker (tenzij heel sporadisch eens ) en 51 jaar.Hij was heel sportief , in zijn tijd een topturner in Belgie .Een goede vriend die we verloren zijn.
      Misschien van het meeroken?

Comment

Er word veel beweerd over straling van GSM en netwerken enz bijna alle studies zeggen dat het niet schadelijk is tot, wacht nog maar wat jaartjes dan is dat zoals met tabac dan staat daar ook op kan de gezondheid schaden.
        Nu verdienen ze aan die spullen nog massa's geld ze gaan nu niet zeggen hoe slecht dat is.
        GSM is volgens mij niet zo erg als netwerken en DECT telefoon omdat die 24 op 24 straling geven.
        Ik heb ook die spullen in huis hoor maar ik ga mijne GSM bv niet vlak naast mijn hoofd leggen als ik ga slapen je kan toch beter wat voorzichtig zijn.
        Uitsluiten kan je straling nooit je kan alles af zetten maar van de buren komt ook straling.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
        X