Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Come on belgium ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Come on belgium ...

D-Day voor onze nationale ploeg !
    Hopelijk kunnen we deze match winnen..
    Individueel talent is aanwezig ... nu enkel hopen dat er een blok staat!
    Hazard start in basis, lust voor het oog om naar te kijken ... stadion gaat uit dak als hij aan bal komt .. echter verliest hij naar mijn mening teveel zijn bal door foliekes
    Prognose : 2-1
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Re: Come on belgium ...

succes, maar ik kijk wel naar onze jongens.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik zal deze keer wel kijken nu er een nieuwe wind waait. Ben niet die allertrouwste supporter, maar geef ze het voordeel van de twijfel. Een jonge ploeg met blijkbaar meer dan gewone inzet, dus duimen maar.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

George ziet er altijd uit alsof hij zwaar nadenkt en heel ernstig met die dingen bezig is,
        terwijl hij gewoon te zwaar tafelt, denk ik. Maar na Barca verleden week kan ik ook weer
        een poosje tegen middelmatig voetbal dat het van de spanning moet hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
          Ik zal deze keer wel kijken nu er een nieuwe wind waait. Ben niet die allertrouwste supporter, maar geef ze het voordeel van de twijfel. Een jonge ploeg met blijkbaar meer dan gewone inzet, dus duimen maar.
          Ik heb ook een tijdje een je m'en fou mentaliteit erop nagehouden wat betreft de Rode Duivels. Maar ik moet zeggen da'k het deze keer jammer vind dat ik niet in het stadium zal zitten.

Ga iig wel op cafe proberen te gaan kijken. Ik hoop voor het Belgisch voetbal dat ze een goeie match spelen en winnend afsluiten. Ik denk dat we dan weer echt vertrokken zijn.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Spijtig... een kwartier goed Belgisch voetbal...
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
              Spijtig... een kwartier goed Belgisch voetbal...
              haha
              Krabbers gezien ja.
              Waar is dat talent?
              Ze moeten nog wat meer in dat "broebelbad" gaan liggen in Spa

Ik heb geen ploeg gezien.
              Hazard had ik al vervangen na 15 minuten.
              Vossen en Kevin De Bruyne moesten in de voorlijn staan samen met die Ogunjimi
              Gemakkelijk praten achteraf.
              Bijlange niet.
              Als ik naast Leekens stond had ik hem direct gezegd
              Witzel en Vicent K. speelden wat op hun niveau.
              Invaller Mertens was ok.
              Last edited by theokus; 3 juni 2011, 23:32.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

tja...en nou wij nog, al ist voor ons voor de Fun.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

hazard was idd nergens, maarja, druk is te groot!
                  stadion verwachtte teveel van hem !
                  Witsel en Kompany waren goed..
                  Maar denk dat EK toch afgelopen is
                  Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
                    hazard was idd nergens, maarja, druk is te groot!
                    stadion verwachtte teveel van hem !
                    Witsel en Kompany waren goed..
                    Maar denk dat EK toch afgelopen is
                    Maar neen, ze gaan "punten pakken" in Duitsland
                    imho stond er een verkeerde opstelling (ploeg) op het veld.
                    Ben het ook eens met het verslag in de Morgen

Hazard werd wakker toen hij zijn vervanger naast de lijn zag.
                    En waarom moest die dan boos zijn achteraf?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Ik heb de finale van de "Coupe de France" gezien, PSG tegen LOSC Lille.
                      Als ik vijf flitsen gezien heb van Hazard dan was het veel.
                      Heb je ook al eens zijn uitspraken gehoord nu hij verkozen is als beste speler in Frankrijk?
                      Momenteel zijn ze die jongen stapel gek aan het maken, normaal dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.
                      Veruit de beste Belgische speler is sinds de play-offs niemand minder dan Witsel en misschien is hij wel de beste voetballer op alle Belgische velden.
                      Hopelijk kan standaard hem houden anders zou het een groot verlies zijn voor het Belgisch voetbal. (PS: ben meer dan 40 j. FC Brugge supporter hoor.)
                      Maar ik twijfel er niet aan dat Hazard terug komt, maar momenteel past hij niet in de Belgische ploeg.
                      Teren op een reputatie zal hem, en niemand, lukken.
                      Ik vraag mij wel af of hij door de anderen aanvaard wordt, ik heb daar grote twijfels bij.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Ik heb de finale van de "Coupe de France" gezien, PSG tegen LOSC Lille.
                        Als ik vijf flitsen gezien heb van Hazard dan was het veel.
                        Heb je ook al eens zijn uitspraken gehoord nu hij verkozen is als beste speler in Frankrijk?
                        Momenteel zijn ze die jongen stapel gek aan het maken, normaal dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.
                        Veruit de beste Belgische speler is sinds de play-offs niemand minder dan Witsel en misschien is hij wel de beste voetballer op alle Belgische velden.
                        Hopelijk kan standaard hem houden anders zou het een groot verlies zijn voor het Belgisch voetbal. (PS: ben meer dan 40 j. FC Brugge supporter hoor.)
                        Maar ik twijfel er niet aan dat Hazard terug komt, maar momenteel past hij niet in de Belgische ploeg.
                        Teren op een reputatie zal hem, en niemand, lukken.
                        Ik vraag mij wel af of hij door de anderen aanvaard wordt, ik heb daar grote twijfels bij.

Grtz, RF
                        Ben ik het roerend mee eens.
                        Ze zijn weer aan 't zeulen met hun "merk-tasjes" denk ik
                        Hazard kon nog wat leren van Tom Boonen...die loopt niet naast zijn schoenen.

Maar ok, het is wat het is en dat is dus noppes
                        De helft van de spelers stonden niet op hun plaats....
                        En zonder Vincent Kompany was het een ramp geworden.
                        Die heeft wel bijgeleerd
                        In Engeland hebben ze hem goed opgevoed en ferm trainen hoort daar ook bij.

Chadli (pompaf en kon zijn tegenspeler nooit uitspelen) en Hazard had moeten spelen zoals hij dat in Lille doet.

Ik vrees ook een beetje dat Leekens geen echte leider is.
                        Als speler was die totaal anders.
                        En je moet zijn boek een keer lezen. (gaat over management)

Het was warm ja
                        Hier ook.
                        Ik heb geen enkele maar ook geen enkele Turkse speler zien transpireren.
                        De Belgen waren str...nt-nat
                        Na een kwartierke was het over and out.
                        Dus mannen, met of zonder tasjes van Louis Vuitton: trainen, werken.
                        Felix Magath zou onze spelers eens een jaartje onder handen moeten nemen.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Working...
                        X