Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Store nog niet, de rest wel
Store zou normaal enkele dagen geleden online komen, toen zeiden ze vandaag, vandaag een persbericht dat het 'deze week ergens' in orde komt... Deadlines zijn hun sterkste kant niet
Achjah er zijn erger dingen in de wereld als een paar dagen niet gamen
Het zou toch ergens van de week moeten opgelost worden, want vandaag als ik online ging moest ik een kleine update doen zodat ze een promotie konden tonen voor nieuwe extra's voor COD Black Ops die samengingen met het 'dubble xp weekend' die nu vrijdag van start zou gaan.
Store is online... maar ik weet dus begot niet hoe je je gratis spellen kan downloaden. heb geprobeerd, maar krijg altijd dat ik onvoldoende krediet heb, dus niet gratis momenteel
Mijn Blog
D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX
Store is online... maar ik weet dus begot niet hoe je je gratis spellen kan downloaden. heb geprobeerd, maar krijg altijd dat ik onvoldoende krediet heb, dus niet gratis momenteel
Dit is er nog niet, nog eventjes op wachten.
Volgens sony is men eerst de store aan het testen, en komen binnekort de gratis spullen erbij.
Comment