Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leica-camera uit 1923 verkocht voor recordbedrag van 1,32 miljoen euro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Leica-camera uit 1923 verkocht voor recordbedrag van 1,32 miljoen euro

Schoon prijske:
    http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...oen-euro.dhtml

Re: Leica-camera uit 1923 verkocht voor recordbedrag van 1,32 miljoen euro

Je zal bij het opruimen van de zolder er zo maar eentje zijn tegengekomen en onlangs hebben meegegeven met het grof huisvuil.
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
      Je zal bij het opruimen van de zolder er zo maar eentje zijn tegengekomen en onlangs hebben meegegeven met het grof huisvuil.
      dslr4dummies

Comment

Veel geld voor oude meuk
        Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Vanochtend, tijdens een intervieuw op de radio, hoorde ik de vraag "en hoeveel megapixels? "
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
            Vanochtend, tijdens een intervieuw op de radio, hoorde ik de vraag "en hoeveel megapixels? "
            Zelfs op BD wordt die vraag gesteld...
            Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Working...
            X