Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HTC Desire ervaring gevraagd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HTC Desire ervaring gevraagd

Graag had ik enkele gebruikersreacties gekend van HTC Desire HD gebruikers.
    - Hoelang houdt een batterij het uit bij intentief bellen op een dag (pakweg een uurtje) met ook het gebruik van email?
    - Wanneer het toestel is uitgeschakeld voor pakweg 12 uur blijkt het toestel nog steeds ferm te ontladen. Is er een uitschakelmethode om dit tegen te gaan? (ik zit heel veel op de vlieger en toekomen op de bestemming met weinig tot geen batterij meer is het laatste wat ik wil).

De laatste Android versie is 2.3. Enig idee of er sprake is van een 2.4 of zelfs een 3.0?

Bedankt alvast voor jullie reacties

Re: HTC Desire ervaring gevraagd

Ga voor de Incredible S, de Desire HD gebruikers hier op de dienst zijn redelijk jaloers
    *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
    visit : http://www.emmab.be/

Comment

Ik heb nu iets meer dan een jaar een HTC Desire (de gewone versie, niet S of HD) en ben daar zeer tevreden over.
      Bij vrij intensief gebruik (bellen, veel mailverkeer op meerdere accounts, Bluetooth en Wifi permanent aan) gaat de mijne minstens een 15-tal uren mee.

Een tijdje geleden was dat geminderd naar 12 uur, maar na een reset naar factory defaults en reinstall van de applicaties via een backup/restore heeft hij nu op het einde van de dag nog meestal 35%-45% batterij over voor hij terug aan de lader gaat.

Wat betreft ontladen als hij uitgeschakeld is kan ik niet veel zeggen aangezien de mijne nooit uit gaat (24/7 bereikbaarheid nodig voor het bedrijf), en heb ik het laatste jaar niet meer op een vliegtuig gezeten.

Wat betreft de Android versie zit de HTC Desire volgens mij nog gewoon op Froyo (2.2).
      Er wordt wel een update naar Gingerbread (2.3) verwacht maar het is niet duidelijk wanneer.
      Last edited by gervaisbob; 26 mei 2011, 12:04. Reden: kleine aanvulling i.v.m. Android versie

Comment

Voor de Desire HD is die er al, dacht ik. Voor de Desire Z (die ik heb) nog niet.
        Goed toestel, batterij niet zo. Maar je hebt alternatieve batterij-merken die de capaciteit bijna verdubbelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door breugie Bekijk bericht
          Ga voor de Incredible S, de Desire HD gebruikers hier op de dienst zijn redelijk jaloers
          Niet te geloven dat je er nog mee kan bellen ook .

Aan allen, reeds bedankt voor de reacties.
          Lennert, wist niet dat er 3th party batterijen waren die het "batterijprobleem" oplossen, thx.

Comment

Ik heb een Desire Z, supertevreden van, maar kan geen dag doen met een batterij...
            Nuja, data-connectie staat continu open, ik ben een intensieve twitteraar, facebook staat dikwijls open, gmail synct alle kwartieren etc...
            Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
            Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Working...
            X