Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog maar eens smartphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nog maar eens smartphone

Ik heb me ook een smartphone aangeschaft (motorola defy) en ik moet eerlijk zijn het bevalt me wel !
    Alleen weet ik niet wanneer er eigenlijk geld afgaat ! ik heb een medion prepaid kaart en de 10 € waren zo weg (ik heb maar één keer gebeld)
    ik gebruik wel mijn wifi op mijn bbox2 (belgacom) . ook zie ik regelmatig de satelliet in actie . Gps wordt ook gebruikt . (ik heb een golfprogram gedownload met range finder ).
    Nu is mijn vraag het geld is op en wat zou er dan nog marcheren ?
    Of met andere woorden aan wat is het geld opgegaan ? (zonder te telefoneren of sms'n)

Re: nog maar eens smartphone

Heb je data actief staan misschien?
    Ik weet niet of dat met die kaart mogelijk is maar dan gaat het wel heel snel.
    Ik bedoel via GPRS natuurlijk.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

wat bedoel je met data actief ? Een account ? Eerst had ik gmail geactiveerd en die e-mails kwamen regelmatig binnen maar dat heb ik intussen gedeactiveerd !
      Dus normaal mag er niets gebeuren of komen er misschien nog data binnen langs ergens anders? En het gebruik van mijn wifi kost toch niets ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zaiko2000 Bekijk bericht
        wat bedoel je met data actief ? Een account ? Eerst had ik gmail geactiveerd en die e-mails kwamen regelmatig binnen maar dat heb ik intussen gedeactiveerd !
        Dus normaal mag er niets gebeuren of komen er misschien nog data binnen langs ergens anders? En het gebruik van mijn wifi kost toch niets ?
        Zet alles uit behalve wifi.
        Dat zal dus even zoeken zijn in de instellingen.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik ken dat toestel niet, maar er zullen ongetwijfeld verschillende apps zijn die online hun info halen.

Spelletjes die automatisch updaten, weerberichten ophalen,....

Wees blij dat je dit opmerkt terwijl je belt met een prepaid

Met een abo merk je het niet en krijg je een maand later een patat.
          Ge zou den eerste niet zijn met een rekening waarvan je een iphone kan kopen

Mijn nichtje heeft het gehad met een mobiel internet abo voor haar netbook.
          15euro/200mb en de extra data is schandalig duur.
          Sommige toepassingen verbruiken meer dan je denkt.

2 dagen "webcammen" in HD en een rekening van 200euro.
          (200euro was de limiet ingesteld door de provider, toen viel het internet uit. Al een chance....)

Comment

1 je mobiel internet zal aan liggen! zonder twijfel!
            als je dit veel gebruikt, kijk es naar mobile Vikings!

15€, 1000smsjes, 1GB, wel 0.24€ per minuut bellen
            nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht

Ondertussen al 2GB

In theorie, want in praktijk is het momenteel zo goed als onbeperkt

Comment

OS= Android 2.2
                Dataverbinding staat standaard aan. Uitzetten dus via instellingen (dataverbinding).
                Zal bij de volgende herstart van het toestel standaard terug aan staan.

Er zijn verscheidene gratis apps via de android market die de data verbinding permanent kunnen uitschakelen.
                *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
                visit : http://www.emmab.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door breugie Bekijk bericht
                  OS= Android 2.2
                  Dataverbinding staat standaard aan. Uitzetten dus via instellingen (dataverbinding).

Er zijn verscheidene gratis apps via de android market die de data verbinding permanent kunnen uitschakelen.
                  Zoals APNdroid.

MMS staat bij mij aan.
                  Notifications > uit
                  Disable all APNs > uit. Kan je aanzetten als "uitschakelen" niet werkt
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht

Idd 2GB, 1000 smsjes naar iedereen + 1000smsjes naar MV & €0.14 per minuut als je voor 40euro herlaad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                      Idd 2GB, 1000 smsjes naar iedereen + 1000smsjes naar MV & €0.14 per minuut als je voor 40euro herlaad.
                      Dan betaal je wel al 40 euro per maand, voor 15 euro is het 24 cent per minuut om te bellen. En als je niet herlaadt na een maand staat je saldo op 0 maar blijft voorlopig alles wel werken. En de dure GSM gesprekken doe ik meestal via VOIP.
                      Als iedereen natuurlijk 1 keer 40 euro betaalt en daar dan maanden aan een stuk mee gaat werken, dan zal het mooie Mobile Vikings liedje snel uitgezongen zijn....
                      Het is dus wel de bedoeling dat men als tevreden MV klant (zijn er andere ?) MV ook gunt waar ze recht op hebben.
                      Hopelijk rekenen ze binnenkort ook 50 cent per MB na het verlopen van de periode (erg dat een mens zoiets moet schrijven). Ze zijn alleszins met de implementatie hiervan bezig.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Zet alles uit behalve wifi.
                        Dat zal dus even zoeken zijn in de instellingen.
                        Of ga gewoon over naar de enige serieuze data aanbieder: Mobile Vikings.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Dan betaal je wel al 40 euro per maand, voor 15 euro is het 24 cent per minuut om te bellen. En als je niet herlaadt na een maand staat je saldo op 0 maar blijft voorlopig alles wel werken. En de dure GSM gesprekken doe ik meestal via VOIP.
                          Als iedereen natuurlijk 1 keer 40 euro betaalt en daar dan maanden aan een stuk mee gaat werken, dan zal het mooie Mobile Vikings liedje snel uitgezongen zijn....
                          Het is dus wel de bedoeling dat men als tevreden MV klant (zijn er andere ?) MV ook gunt waar ze recht op hebben.
                          Hopelijk rekenen ze binnenkort ook 50 cent per MB na het verlopen van de periode (erg dat een mens zoiets moet schrijven). Ze zijn alleszins met de implementatie hiervan bezig.
                          Zoals ik zei: Niet zo interessant als je veel belt.
                          Ik herlaad 1x 40euro, en 2-3x 15 euro. Zo kom ik toe met belminuten en blijft mijn sms+data pakket actief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                            Zoals ik zei: Niet zo interessant als je veel belt.
                            Ik herlaad 1x 40euro, en 2-3x 15 euro. Zo kom ik toe met belminuten en blijft mijn sms+data pakket actief.
                            Als belminuten het probleem is: Poivy of Powervoip eens proberen. Installeer daarvoor cSIPSimple op je smartphone. Wel best met Wifi of 3G en als je zelf niet in een "rijdend voorwerp" zit. Zonet nog een tiental minuutjes naar mijn zoon zijn GSM gebeld in New York, kostprijs 0.0

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door breugie Bekijk bericht
                              OS= Android 2.2

Dataverbinding staat standaard aan maar als je het afzet blijft het af ook na een herstart ... hier toch op Android 2.1, Android 2.2, Android 2.2.1 en Android 3.0.1.
                              Straf als het bij u anders is.

Zelf gebruik ik uit gebruiksgemak APNDroid, hetgeen Theokus ondertusen ook al kent.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X