Gisterenavond konden we ineens de (gekochte) niet meer afzetten, niet op afstand maar ook niet met de knop op het bakske.
Dus de stroom maar onderbroken, 10 sec. gewacht en terug stroom erin.... nikske.
Nogmaals geprobeerd en weer nope. bij de derde keer starte de boel eindelijk weer op en kon ik de digicorder uitzetten.
Deze namiddag wil mijn echtgenote kijken naar een film op TCM en nope, nu wilt dat ding niet opstarten.
Na drie pogingen toch maar even de helpdesk gebeld.
Die deden mij vanalles en nog wat doen, maar het ding vertikte het.
Ze gaven mij een adres waar ik mijn digicorder kon inleveren en ik zou wel een nieuwe krijgen.
Een nieuwe "krijgen"?
Enfin ik met de digicorder naar het opgegeven adres, daar stonden er al 5 voor mij met een kapotte DC.
Natuurlijk probeerden ze die eerst te recettten, no way zei dat ding.
Conclusie de HDD was stuk en dit kon best want die tikte redelijk luid.
Maar terwijl wij daar bezig waren stonden al 7 nieuwe "klanten" met een kapotte DC en dit allemaal in een tijdspanne van 1 uur.
Verry strange niet?
Enfin nu hebben we een andere "gekregen" aan 8 euro per maand, maar we hebben wel een sneller internet met draadloze modem, ook een hoop HD zenders bij en het toppunt..... we moeten nu 1 euro minder per maand te betalen inclusief de huur van de "gekregen" DC.
Thuis gekomen sluit ik de nieuwe DC aan en na een kwartuurke werkt dat spul en prachtig beeld zeg.
Man een echte openbaring voor mij.
Nu zet ik die DC uit om analoog te kijken en kom terecht in een echte sneeuwstorm.
Gelukkig komt de Telenet man morgen die modem installeren en kan hij meteen zorgen dat het ophoud te sneeuwen.
Als't goed is mag het ook gezegd worden, niet
Morgen weet ik te vertellen of ze mij beter weer kunnen geven.
Ciao, RF
Dus de stroom maar onderbroken, 10 sec. gewacht en terug stroom erin.... nikske.
Nogmaals geprobeerd en weer nope. bij de derde keer starte de boel eindelijk weer op en kon ik de digicorder uitzetten.
Deze namiddag wil mijn echtgenote kijken naar een film op TCM en nope, nu wilt dat ding niet opstarten.
Na drie pogingen toch maar even de helpdesk gebeld.
Die deden mij vanalles en nog wat doen, maar het ding vertikte het.
Ze gaven mij een adres waar ik mijn digicorder kon inleveren en ik zou wel een nieuwe krijgen.
Een nieuwe "krijgen"?
Enfin ik met de digicorder naar het opgegeven adres, daar stonden er al 5 voor mij met een kapotte DC.
Natuurlijk probeerden ze die eerst te recettten, no way zei dat ding.
Conclusie de HDD was stuk en dit kon best want die tikte redelijk luid.
Maar terwijl wij daar bezig waren stonden al 7 nieuwe "klanten" met een kapotte DC en dit allemaal in een tijdspanne van 1 uur.
Verry strange niet?
Enfin nu hebben we een andere "gekregen" aan 8 euro per maand, maar we hebben wel een sneller internet met draadloze modem, ook een hoop HD zenders bij en het toppunt..... we moeten nu 1 euro minder per maand te betalen inclusief de huur van de "gekregen" DC.
Thuis gekomen sluit ik de nieuwe DC aan en na een kwartuurke werkt dat spul en prachtig beeld zeg.
Man een echte openbaring voor mij.

Nu zet ik die DC uit om analoog te kijken en kom terecht in een echte sneeuwstorm.
Gelukkig komt de Telenet man morgen die modem installeren en kan hij meteen zorgen dat het ophoud te sneeuwen.
Als't goed is mag het ook gezegd worden, niet

Morgen weet ik te vertellen of ze mij beter weer kunnen geven.
Ciao, RF
Comment