Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

betogingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• betogingen

Ik heb voor mijn eindwerk de opdracht gekregen mens in omgeving
    Nu zou ik graag een paar foto's trekken van betogingen...
    Weet er iemand waar ik kan zien wanneer er betogingen plaats vinden in brussel?

Re: betogingen

Momenteel zijn de spanjaarden op straat.

Comment

Is dat voor de ambassade ? Zoude ze morgen nog steeds op straat komen?

Comment

In het Middenoosten zijn ze ook goe bezig.

mvg Yves
        What you see is what you get

Comment

tis ietsje te ver
          Vandaar liefst brussel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tom034 Bekijk bericht
            Ik heb voor mijn eindwerk de opdracht gekregen mens in omgeving
            Nu zou ik graag een paar foto's trekken van betogingen...
            Weet er iemand waar ik kan zien wanneer er betogingen plaats vinden in brussel?
            Goede foto's maken tijdens een betoging kan alleen uit sociale bewogenheid en vooral betrokkenheid en niet om een eindwerkje als opdracht. Wanneer je maatschappelijke betrokken bent weet je ook waar en wanneer er een betroging plaatsvind.
            Wanneer je verder wil komen dan kiekjes maken is betrokkenheid bij je onderwerp altijd noodzakelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Goede foto's maken tijdens een betoging kan alleen uit sociale bewogenheid en vooral betrokkenheid en niet om een eindwerkje als opdracht. Wanneer je maatschappelijke betrokken bent weet je ook waar en wanneer er een betroging plaatsvind.
              Wanneer je verder wil komen dan kiekjes maken is betrokkenheid bij je onderwerp altijd noodzakelijk.
              Ik denk dat je de achtergrond ervan moet kennen maar geen persoonlijke betrokkenheid...
              Wanneer verschillende journalisten een bericht rapporteren zullen ze zeker de geschiedenis en de achtergrond informatie kennen , maar zeker niet betrokken zijn in het voorval...

Comment

morgen 23 maart is er een betoging van een geddeelte van het spoorwegpersoneel in Brussel, tussen 12 en 14 uur
                grt
                jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdv Bekijk bericht
                  morgen 23 maart is er een betoging van een geddeelte van het spoorwegpersoneel in Brussel, tussen 12 en 14 uur
                  grt
                  jan
                  En waar precies?

Comment

En waar precies?
                    Als je betrokken bent ga in de vuurlinie, en dan krijg je dit, klik op Strijd mvg

http://forum.belgiumdigital.com/f108/strijd-358692.html
                    https://ggpics.be/

Comment

Ik denk dat je de achtergrond ervan moet kennen maar geen persoonlijke betrokkenheid...
                      Wanneer verschillende journalisten een bericht rapporteren zullen ze zeker de geschiedenis en de achtergrond informatie kennen , maar zeker niet betrokken zijn in het voorval...
                      De beste fotografen en filmers of ze nu bij onlusten, kampioensfeesten van voetbalclubs stakingen, betogingen of in oorlogsgebieden werken kunnen dat alleen maar goed doen door een zeer sterke betrokkenheid met hun onderwerp. Een van de grootste op dat gebied was lang geleden Joris Ivens en hedendaags Arnold Karskens. Maar ook de onlangs in Libië omgekomen Wereldberoemde fotojournalisten Tim Hetherington en Chris Hondros.
                      Betrokkenheid geld overigens ook voor concertfotografie en natuurfotografie, wanneer je niet van die muziek houd zul je nooit goed je verhaal en de emotie op foto of film kunnen vastleggen, maar ben je alleen maar aan het registreren.

Comment

Working...
                      X