Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vespa :-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vespa :-)

Hey,

Wie is die drukke wegen ook niet kotsbeu ???
    Het aanschuiven, het wachten, enz,...
    Zeker als je eens in de stad moet zijn, parkeren...

Ik overweeg een vespa-moter te kopen (naast mijn auto natuurlijk...
    125cc, injectie-moter verbruik 3 liter/100km...

Heb mijn rijbewijs gehaald B net na ze het automatisch motor rijbewijs hebben afgeschaft. Vandaar geen "echte zware motor"
    Het lijkt me zalig om eens echt op tijd te zijn.

Zijn er hier nog die een Vespa hebben?
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Re: Vespa :-)

Kijk maar even rond, er loopt nog een topic van iemand dat er eentje wil.

Als het niet voor op de snelweg is kan dat voldoening geven, anders wat licht.
    Maar met een paar uur les en een examen heb je al snel een rijbewijs.

Zalig ... als het niet regent.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phote4you Bekijk bericht

Wij hebben het even overwogen maar kwam uiteindelijk nogal duur uit ...
      Een LX 125 komt al snel op €3800,00
      www.fotofolio.be

Comment

Ik heb mezelf een tweedehands 50 cc scootertje gekocht waarmee ik als een welgezinde,
        jonge hond vrolijk in Brugge rond tuf, waar ik mee naar de zee ga (een half uurtje) en
        boodschappen mee doe, of een mooie locatie in het ommeland zoek om te fotograferen.
        Geen files, geen parkeerproblemen, geen taks, weinig verbruik en bij een 125 cc zou ik
        toch maar naar een 250 cc verlangen.

Comment

Ik mag morgen mijn nieuwe LML (retromodelleke) gaan ophalen, 4 takt en is bijna hetzelfde als de vespa px. Nieuwprijs is deze 2899 eurotjes. Is geen automaat, maar dit maakt het juist leuk.

Ga deze ook gebruiken voor woon-werk verkeer, natuurlijk ook als het goed weer is er opuit te trekken om foto's te gaan trekken.

Kan allesins nimeer wachten
          www.sandromaggio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Wij hebben het even overwogen maar kwam uiteindelijk nogal duur uit ...
            Een LX 125 komt al snel op €3800,00
            Met hetgeen gij verdient, mag da geen probleem zijn hé ? hihi
            CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Kijk maar even rond, er loopt nog een topic van iemand dat er eentje wil.

Als het niet voor op de snelweg is kan dat voldoening geven, anders wat licht.
              Maar met een paar uur les en een examen heb je al snel een rijbewijs.

Zalig ... als het niet regent.
              Tja, is zo een 1000€ voor een moto-rijbewijs
              En dan nog geen garantie da je er door bent hé

Comment

Ik was nochtans maar iets meer dan 600 euro kwijt...
                5DmkIII en wat glas

Comment

Die rijopleiding is misschien vervelend en duur maar het brengt toch echt iets op.
                  En dat geld ... dat heb je nadien soms rapper uitgespaard dan je denkt.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Die rijopleiding is misschien vervelend en duur maar het brengt toch echt iets op.
                    En dat geld ... dat heb je nadien soms rapper uitgespaard dan je denkt.

mmm om eens goe over na te denken thx

Comment

Hey,

Wie is die drukke wegen ook niet kotsbeu ???
                      Het aanschuiven, het wachten, enz,...
                      Zeker als je eens in de stad moet zijn, parkeren...

Ik overweeg een vespa-moter te kopen (naast mijn auto natuurlijk...
                      125cc, injectie-moter verbruik 3 liter/100km...

Heb mijn rijbewijs gehaald B net na ze het automatisch motor rijbewijs hebben afgeschaft. Vandaar geen "echte zware motor"
                      Het lijkt me zalig om eens echt op tijd te zijn.

Heb me een 300 GTS besteld. De combinatie Vespa + fotografie lijkt me erg leuk, hoewel je het daar uiteraard niet voor moet doen.

gr
                      W
                      BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

Comment

Heb geen vespa wel een moto en om te gaan fotograferen is dit echt een luxe
                        Nooit parkeerproblemen. Stel je rijdt op een kleine boerebaan en je ziet iets moois ..... Met de auto heb je al vlug een probleem, met de moto of vespa... Hop langs de kant en fotograferen maar
                        I love my D500

Comment

En ook gisteren heb ik een tweedehands 250GTV gekocht met slechts 1500 km op de teller. Woensdag wordt hij (zij?) geleverd voor cash geld. Hoop ook dan de verzekering in orde en de nummerplaat te hebben want ik kijk er echt naar uit om er van te genieten.

Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
                            En ook gisteren heb ik een tweedehands 250GTV gekocht met slechts 1500 km op de teller. Woensdag wordt hij (zij?) geleverd voor cash geld. Hoop ook dan de verzekering in orde en de nummerplaat te hebben want ik kijk er echt naar uit om er van te genieten.

Peter
                            Leuker en goedkoper dan een tweede auto (als het zonnig is althans) ;-)
                            BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

Comment

een hele tijd terug wilde ik ook erg graag een motor kopen en was helemaal overtuigd dat te doen....mijn broer heeft een motor een suzuki 750 cc of zoiets, heb daar een paar keer op gaan toeren ondertussen, en al heb ik vroeger veel motor gereden ....nee het is niks meer voor mij, vind het gewoon te gevaarlijk op de baan en te koud en te snel en.........spijtig.
                              Toch wil ik graag mij iets gemakkelijker verplaatsen dan met de auto en heb me dan een 50 cc scootertje gekocht, zo een peugeot vivacity ding, awel se, da rijd reuze goed dat ding, t is wel een belachelijk gezicht ma goe, het verbruikt echt niks, geen taks en 100 euro verzekering voila da ist....en aankoop 1750 euro nieuw!!!
                              ik rijd daar nu overal mee naartoe , van dat gemak wil ik niet meer vanaf, mijn auto is nu zo goed als totaal in beslag genomen door mijn dochter en ikzelf tuf rond op dat ding....
                              alleen als je wat wil meenemen ist een probleem maar met een beetje fantasie lukt het wel je spullen mee tekrijgen op dat ding....(en de auto staat er natuurlijk ook nog)
                              het nodige fotomateriaal statieven inbegrepen krijg ik er op dus meer moet da ni zijn
                              Ga er zelfs mee rondtuffen deze zomer in de ardennen....zalig ....
                              met de gps rijd ik overal naartoe via binnenweggetjes waar ik anders nooit zou komen, conclusie....ik had da ding al veel eerder moeten kopen!
                              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
                              X