Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Onderkaak gebroken, 5 tanden uit, ...
Collapse
X
-
-
Re: Onderkaak gebroken, 5 tanden uit, ...
Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk berichtWas niet mooi om te zien. We zullen maar aannemen dat het onopzettelijk was zeker?
Comment
-
Het zal zeker geen opzettelijke fout zijn geweest, maar een rode kaart had hier beter gestaan dan geel.
Ik wens Carcela een spoedig herstel en hopelijk is hij fit tegen het nieuwe seizoen want zulke spelers zien we niet genoeg op onze velden.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
hier was tenminste een menselijke reactie van de speler van Genk, was duidelijk bezorgd en heeft zijn excuses na de match in de pers nog eens herhaald...
Bepaalde andere spelers (spijtiggenoeg Witsel) lopen liever lachend rond en laten maanden niets van zich horen.
Hoe dan ook, onvrijwillig dat wel, het hoge been kan aanschouwd worden als gevaarlijk spel en zeer spijtig dat iemand met het talent van Carcela zo een blessure te verwerken krijgt....
Qua kaarten, gevaarlijk spel levert alleen geel op, zeker als het onvrijwillig is.Mijn Blog
D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX
Comment
-
Langs achter aanvallen + véél te hoog schoppen, zo'n moordaanslag verdient (figuurlijk) meer een rode kaart voor gans de ploeg dan een gele voor één "speler"....
Maar ja, Carcela liep toevallig in de weg zeker.....
Beseft men wel dat voor hetzelfde geld Carcela een schedelbreuk oploopt en misschien naast Wouter Weylandt mag gelegd worden ?Last edited by nete; 18 mei 2011, 09:10.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk berichtQua kaarten, gevaarlijk spel levert alleen geel op, zeker als het onvrijwillig is.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtLangs achter aanvallen + véél te hoog schoppen, zo'n moordaanslag verdient meer een rode kaart voor gans de ploeg dan een gele voor één "speler"....
Maar ja, Carcella liep toevallig in de weg zeker.....
Dit was een zuivere aanslag...
En voor de tegenstander lopen er altijd 10 spelers teveel op het veld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtBen ik het mee eens.
Dit was een zuivere aanslag...
En voor de tegenstander lopen er altijd 10 spelers teveel op het veld.
Zoals reeds gezegd. Dan moet je rood gaan geven voor elk gevaarlijk spel. Deze fout wordt gefloten omdat er een risico bestaat op zulke letsels. Wil je dit vermijden moet je dus altijd rood geven, maar ik vermoed dat dit niet het geval zal zijn.
Ik ben btw geen supporter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk berichtQua kaarten, gevaarlijk spel levert alleen geel op, zeker als het onvrijwillig is.
'k Ga absoluut onze beste scheids de les niet spellen, want ook hij zal onder de indruk zijn geweest, maar rood is hier de enige juiste sanctie.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Laat me duidelijk stellen dat ik ook geloof dat die fout onvrijwillig was, maar dat neemt niet weg dat qua "levensgevaar" (en dat woord meen ik wel), deze fout vele malen erger was dan bv. de aanslag van Witsel op Wasilewski. Voor hetzelfde geld was Carcela levenslang verlamd wegens een gebroken nek.
En dan met moeite geel geven.....BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
-
Als je dit rood geeft moet je elk te hoog geheven been rood gaan geven. Ok in dit geval raakt hij de speler hard, maar hoe vaak wordt er geen voet ge hoog geheven in het voetbal met een lichte zit op het gezicht of de schouder tot gevolg. Dit is een heel spijtig voorval maar volgens mij is geel hier de juiste beslissing geweest.Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk berichtJe wil dus zeggen dat het de bedoeling was om zo een blessure uit te lokken?
Zoals reeds gezegd. Dan moet je rood gaan geven voor elk gevaarlijk spel. Deze fout wordt gefloten omdat er een risico bestaat op zulke letsels. Wil je dit vermijden moet je dus altijd rood geven, maar ik vermoed dat dit niet het geval zal zijn.
Ik ben btw geen supporter.
Verder zie ik graag sommige sporten zoals voetbal of wielrennen.
Of tennis als er Belgen meedoen.
En je kan alles nuanceren tot zelfs wat ik soms zeg, kapot nuanceren.
En elk gevaarlijk spel moet met rood "beloond" worden.
Kunnen we weer nuanceren over wat gevaarlijk is zeker ?
Doe ik niet aan mee dus.
Ik vind het een goede zaak dat we meestal vertraagde opnames zien waarbij we meestal
de ware Jacob aan het werk zien als die zijn fout maakt.
Achteraf is het zeer gemakkelijk gezegd dat het zo niet bedoeld was.
En 9 op 10 menen ze er toch geen fluit van.
Voetballers maken fouten en steken dan zeer snel hun handen in de lucht.
Waarom doen ze dat? Omdat het niet zo bedoeld was?
De Spanjaarden en de Italianen deden vroeger niks anders: fouten maken en vuil spelen.
Dat is er nu gelukkig een beetje uit.
Nobby Styles was een ander type: was voor mij eerder een komiek
(maakte ook veel fouten maar die waren niet gevaarlijk)
Comment
-
Ik heb heel deze discussie hier niet gelezen maar heeft Witzel niet eens ooit op iemand van Anderlecht een "bijna moordaanslag" gepleegd? En nu beweert hij dat Standard geleden heeft onder deze tackel. Belachelijke vent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtGevaarlijk spel zoals in dit geval hier, is altijd rood, héél donker rood.
'k Ga absoluut onze beste scheids de les niet spellen, want ook hij zal onder de indruk zijn geweest, maar rood is hier de enige juiste sanctie.
Grtz, RF
Die gast zal dan twee keren nadenken een volgende keer.
Trouwens spelers met een beetje naam heb ik dit nooit zien doen.
Die kunnen wel voetballen
Nuanceren is gemakkelijk?
Stel dat die schoen het neusbeen geraakt had en dat neusbeen raakte de hersenen.
Dan was het over and out geweest
(hij komt er nu van af met een gebroken neus)
Comment
Comment