Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 december 2012

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 21 december 2012

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    Volgens mij gaat er op die dag een komeet de aarde raken en krijgen we een dag des oordeels.
    Ik verhuis alvast naar Yucatan. De kans dat er tweemaal zo ééntje neerknalt op dezelfde plaats is toch wel heel klein zeker.

greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      De paranormalebeurs is in de zomer, nog ff wachten voor die kwatch te verkopen
      Nog niet gehoord? Door onvoorziene omstandigheden kan de paranormale beurs niet doorgaan.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

Nu ik geloof wel dat er die dag een "komeet" de aarde gaat raken, maar raken elke dag geen 1000-en kometen de aarde?
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Nee, een meteoriet zal waarschijnlijker zijn. Van een komeet heb je meer "last" en die zie je beter aankomen.
          bye, Maurice
          Nikon D7500

Comment

Volgens "nieuwere" (haha) berekeningen blijken de oude voorspelling grondig fout!! Moet nu ergens in 2213 zijn of wat er ook uit de bus komt ... toch wel vreemd dat enkel de Maya kalender zo inslaat met die "datum" .. andere "oude" volkeren die wiskundig/astronomisch toch ook geen dommekl...n waren hoor je in geen enkele taal over dit onheil!
            Sic transit gloria mundi?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
              Ik verhuis alvast naar Yucatan. De kans dat er tweemaal zo ééntje neerknalt op dezelfde plaats is toch wel heel klein zeker.

greetz
              Cheeta
              Doet me denken aan de man die altijd een bom meeneemt als hij met het vliegtuig reist. De kans dat er twee personen met een bom aan boord zouden zijn is zeer klein...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                Nu ik geloof wel dat er die dag een "komeet" de aarde gaat raken, maar raken elke dag geen 1000-en kometen de aarde?
                De laatste was in 1908.
                (Tunguska)

Comment

Ik heb mijn hart al ingepakt en onder de zadel van mijn scootertje gestoken. Samen met
                  nog wat rabarber die bij de buren stond te verkommeren. Maar mijn tepelklemmen zal ik
                  hier laten. Misschien zijn latere beschavingen geïnteresseerd in met wat zo'n oude primi-
                  tieve aap zijn dagen doorbracht. Laat die komeet maar los.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    Nee, een meteoriet zal waarschijnlijker zijn. Van een komeet heb je meer "last" en die zie je beter aankomen.
                    Ja, dat was het
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Ik heb mijn hart al ingepakt en onder de zadel van mijn scootertje gestoken. Samen met
                      nog wat rabarber die bij de buren stond te verkommeren. Maar mijn tepelklemmen zal ik
                      hier laten. Misschien zijn latere beschavingen geïnteresseerd in met wat zo'n oude primi-
                      tieve aap zijn dagen doorbracht. Laat die komeet maar los.
                      Als je ze toch wilt achterlaten, mag ik die tepelklemmen dan van je hebben ?
                      Last edited by jan.brouwers; 13 mei 2011, 04:55.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

dat is de milleniumbug van de maya's, da's alles.
                        In hun schrijfwijze is 21/12/2012 ongeveer hetzelfde als de computers voorhadden op 31/12/99. Dat bleek uiteindelijk om een scheet in een fles te gaan. Van die 21/12/2012 mag je hetzelfde verwachten.
                        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Bedankt voor de waarschuwing ... 'k ging net een nieuwe camera kopen. Nu heeft dat uiteraard geen zin meer
                          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Het einde van de wereld is al zo dikwijls voorspeld dat het er wel eens zal van komen. De kans is echter groot dat het toch nog op ander moment zal zijn dan voorspeld werd

Ging Rome gisteren niet vergaan door een aardbeving? Velen waren de stad ontvlucht (hopelijk niet naar Spanje...).

Niet vergeten, op 21 mei is't ook van dat: kies hier de datum .
                            bye, Maurice
                            Nikon D7500

Comment

Welke jaartelling gebruikten die maya's dan wel?
                              Voor Iran is het nu het jaar 1390, in Ethiopië 2003, volgens de Hebreeuwse jaartelling is het nu 5771, in China zitten ze in het jaar 4708, de moslims in 1432, en in Thailand zijn ze in het jaar 2554, terwijl in Tibet 2138.....en ga zo maar door.

Comment

Weet je wat ook leuk is aan deze thread, wij kunnen den 22ste komen lachen als er niks gebeurd is en de topic starter kan niet komen zeggen zie je wel dat ik gelijk had als de aarde toch vergaat

Comment

Working...
                                X