Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De waanzin van het T-shirt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De waanzin van het T-shirt.

Gaat over een T-shirt-merk.

Katoen komt uit Oezbekistan.
    Wordt vervoerd naar Turkije om te verwerken.
    Van daaruit naar China > weven
    Dan naar Marokko > verven.
    Dan naar Honduras.
    Terug naar China.
    Dan naar Italië > voor het etiketje
    Naar België voor de verkoop.

Afgelegde afstand is meer dan 50.000 km.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: De waanzin van het T-shirt.

Al ne keer gedacht aan de waanzin van uwe pc?
    En aan uw eigen waanzin?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      Al ne keer gedacht aan de waanzin van uwe pc?
      En aan uw eigen waanzin?
      Ik wil jou sterk aanraden om jouw parasol te gebruiken als je nog eens onder de zon wandelt
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Ik wil jou sterk aanraden om jouw parasol te gebruiken als je nog eens onder de zon wandelt
        Die heeft ook al veel kilometers afgelegd hoor.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Zolang transport zo spotgoedkoop blijft (voor amper 1000$ stuur je een container de zee over) zal dit blijven gebeuren.

Comment

Voeg er de "waanzin van de garnaal" ook maar aan toe. Vangen voor de kust, naar Marokko om te pellen en terug naar België.

Onderzoek heeft uitgewezen dat een Toyota Prius "vuiler" is dan een Amerikaanse SUV als men aales in aanmerking neemt. Productie/verwerking batterijen met transport Canada-Japan e.d.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              Voeg er de "waanzin van de garnaal" ook maar aan toe. Vangen voor de kust, naar Marokko om te pellen en terug naar België.

Onderzoek heeft uitgewezen dat een Toyota Prius "vuiler" is dan een Amerikaanse SUV als men aales in aanmerking neemt. Productie/verwerking batterijen met transport Canada-Japan e.d.
              Niet te geloven he.
              Kan toch allemaal niet goed zijn he.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Zolang transport zo spotgoedkoop blijft (voor amper 1000$ stuur je een container de zee over) zal dit blijven gebeuren.
                Inderdaad. En ik denk dat hier verandering gaat in komen als de fossiele brandstof over zijn piek is en dus nog veel duurder zal worden. Maw, industrie heeft terug toekomst in Europa en misschien ook in België maar eerst in de ons omringende goedkope landen...
                Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

zolang de mensen in die landen voor een aalmoes blijven werken.
                  moesten ze het zelfde T-shirt hier maken zouden we het niet kunnen betalen, door de hoge loonkost en de winsten die ze nu hebben op zo'n vodje.

grts
                  Korandoke
                  je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                  www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                    moesten ze het zelfde T-shirt hier maken zouden we het niet kunnen betalen
                    Aan jouw avatar te oordelen, heb je het daar nu reeds moeilijk mee
                    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                      Aan jouw avatar te oordelen, heb je het daar nu reeds moeilijk mee
                      tja, men kan niet alles hebben he .
                      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                      www.korandoke.be

Comment

Daar moet verandering in komen, vanaf morgen in mijne pure !
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                          Daar moet verandering in komen, vanaf morgen in mijne pure !
                          Ze voorspellen warm weer, let wel een beetje op voor de uv-straling op lichaamsdelen die al een tijdje geen zon meer hebben gezien.

Niet alleen T-shirts leggen een grote afstand af.
                          Vorig jaar bestelde ik een fietslicht in China. Dat is in Belgie geraakt, maar door een fout bij de post is dat teruggestuurd naar China. Van daaruit hebben ze het terug naar hier gestuurd, het heeft dus een heel lange weg afgelegd voor ik het eindelijk kon gebruiken. Gelukkig moest ik geen verzendkosten betalen, en later hebben ze zelfs nog een foutje gemaakt, ze hebben nog een tweede fietslamp naar mij opgestuurd zonder dat ik die besteld had (het wordt tijd die ik die op Kapaza zet).
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

En dan is mijn vrouw verwonderd dat mijn T-shirts altijd zo stinken. Nu kan ik tenminste
                            aan haar uitleggen dat ze waarschijnlijk al bedorven en een beetje rot zijn voordat ze hier
                            zijn. Dank u.

Comment

ge moest eens weten hoeveel een paar baskets bijv. Nike echt kosten...
                              Of hoeveel die mannekes in de fabriek per schoen er voor betaald krijgen...

Dan merk je pas de winstmarges van die bedrijven op

kijk maar eens op http://www.schonekleren.be voor meer info
                              Mijn Blog
                              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Working...
                              X