Het weekend van 15 mei gaan wij met onze kinderen naar Champagne. Mijn vrouw en ik kennen deze streek vrij goed aangezien wij beiden fervente aanhangers zijn van de bubbels. Wij gaan er nl. al een 20-tal jaar à rato van 2 maal /jaar naartoe en hebben ondertussen een aantal van de mooiste plaatsjes en dorpjes bezocht. In al die jaren hebben we ook onze vaste champagne leverancier waarvan wij toch al een beetje familie zijn geworden. Het is nl. deze : http://www.champagne-hamm-ay.com/HAMMf.htm. Maar aangezien wij er nu met onze kinderen naartoe trekken en hen een paar interessante zaken willen laten zien en ook een paar bijkomende proeverijen willen laten meemaken wil ik graag langs deze weg een oproep doen aan diegenen die de streek goed kennen. Wij zouden ons vooral beperken tot het "Parc Naturel de la Montagne de Reims" dat toch al een mooi beeld geeft van de streek. De streek van de Blanc de Blanc komt dus niet in aanmerking aangezien je dat toch op een aparte keer moet doen.
Dus wie o.a. Champagne eigenaars kent in deze streek die niet al te commercieel omgaan met de klanten en waar je nog echt welkom bent, laat dan maar horen...
Mooie plekjes en unieke uitzichten zijn ook welkom.
Met dank bij voorbaat.
Dus wie o.a. Champagne eigenaars kent in deze streek die niet al te commercieel omgaan met de klanten en waar je nog echt welkom bent, laat dan maar horen...
Mooie plekjes en unieke uitzichten zijn ook welkom.
Met dank bij voorbaat.
Comment