Kan dat eigenlijk bestaan ? Nee, want het mag gewoonweg niet, er is daar het portretrecht. Ik begrijp de gevoeligheid wel maar ik voel me ook beknot. Wat vinden jullie daar eigenlijk van ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Straatfotografie
Collapse
X
-
-
Re: Straatfotografie
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk berichtKan dat eigenlijk bestaan ? Nee, want het mag gewoonweg niet, er is daar het portretrecht. Ik begrijp de gevoeligheid wel maar ik voel me ook beknot. Wat vinden jullie daar eigenlijk van ?
(oudere mensen en kinderen: dankbare onderwerpen)
-
Sinds wanneer mogen toeristen, festivalgangers en andere mensen in publieke plaatsen geen foto's met andere mensen in beeld? Did I miss something?
Amaai, was ik dan even compleet illegaal bezig tijdens mijn concertfotografie dit weekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht........ Nee, want het mag gewoonweg niet...
gebruik zoeken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ben daarnet eens aan de GB gaan kijken waarom daar weer zoveel combi's stonden te zwaailichten, en waarom die hier allemaal voorbij kwamen alsof het circuit van Zolder voor mijn deur loopt.
En jawel, onmiddellijk wilde de arm der wet niet alleen weten wie ik was, maar ze wilde daar ook bewijzen van zien.
Ik woon hier verdikke, en zij niet!
Toen ik hun spontaan zei dat ik geen foto's nam zonder toestemming, bleek dat inderdaad het probleem: Ze hadden liever van niet, maar durfden dat blijkbaar niet te zeggen.Last edited by Poza; 2 mei 2011, 15:44.
Comment
-
-
Wat me het meeste stoort:
Op weg naar mijn eendjes en reigers kom ik aan een speeltuin voorbij, en nu is het de afgelopen maanden al drie keer gebeurd dat die snotters er hun ouders gaan bijhalen omdat er zo ene kinderverkrachter met een fototoestel over de donkere paadjes loopt. De ouders vertelden hun dan wel dat foto's trekken niet verboden is, maar de schreeuwende meute werd niet gestraft voor hun onterechte klopjacht, en er waren geen verontschuldigingen. Zwijg stil dat ze het een mooie hobby moesten vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHeb dat veel gedaan vroeger maar altijd op vakantie in voornamelijk Spanje.
(oudere mensen en kinderen: dankbare onderwerpen)'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtoudere mensen en kinderen: dankbare onderwerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht(oudere mensen en kinderen: dankbare onderwerpen)
Comment
Comment