Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7 Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows 7 Update

Het lijkt hier wel te helpen als ik tijdens de schier eindeloze configuratie van de updates (die dan nog mislukken ook) gewoon de reset toets indruk. Bij de reboot lijkt het probleem opgelost.
    Of het ook gaat voor de "merk" PC's (die geen reset toets hebben ) door de PC via de aan-uit toets geforceerd uit te zetten weet ik niet.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      OK, maar ik bedoel de updates die niet willen installeren en daardoor de boel vastzetten. Die zijn dus al gedownload en in de lijst met updates zichtbaar als "mislukt". Ik dacht dat je vroeger (bij XP ?) kon aanduiden dat MS die "vodden" dan niet meer moest komen aanbieden. Die mogelijkheid zie ik niet meer.
      Je kan updates nog altijd verbergen zodat ze niet geïnstalleerd worden. En als je bij die instellingen van de updates bovenaan kiest voor "naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik wil downloaden en installeren", dan zou je er geen last meer van mogen hebben.
      Maar als updates niet meer willen installeren, dan moet er echt wel meer aan de hand zijn. Heb je die dingen al manueel pogen te installeren i.p.v. bij het afsluiten ?
      Groeten,

Polleke

Comment

Misschien lost dit wel iets op bij jullie : http://support.microsoft.com/kb/2328240

Kijk eens in jullie logboek om te zien of er geen Gebeurtenis 4107 staat.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Misschien lost dit wel iets op bij jullie : http://support.microsoft.com/kb/2328240
          De installer kan één of ander script niet uitvoeren krijg ik als resultaat op mijn notebook....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk bericht
            Hier nagenoeg geen problemen met de updates.
            Gisteren waren er nog enkelen (3 geloof ik) en dat verliep zonder enig probleem.
            Hier hetzelfde verhaal. Helemaal geen problemen gehad bij het installeren van alle updates. Ging vlot op W7 Pro.

Comment

Het probleem had ik hier oop op 2 pc's. Heb er geen aandacht aan geschonken en na 3 dagen vroeg hij er niet meer naar...
              Ben wel altijd vrij snel bij een update, en misschien hebben ze een aanpassing gemaakt na 2 dagen ?

Ze updaten niet alle gebruikers gelijktijdig, vandaar de mogelijk verschillen(versies) denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
                Het probleem had ik hier oop op 2 pc's. Heb er geen aandacht aan geschonken en na 3 dagen vroeg hij er niet meer naar...
                Ben wel altijd vrij snel bij een update, en misschien hebben ze een aanpassing gemaakt na 2 dagen ?

Ze updaten niet alle gebruikers gelijktijdig, vandaar de mogelijk verschillen(versies) denk ik...
                ??? denk je dat MS die updates voor jou doet??? .. een update wordt vanaf datum x ter beschikking gesteld .. aan jou om er voor te zorgen dat je die al dan niet installeert ...

repeat: ik ken windows sinds versie 1.0 .. en het aantal malen dat een gemiste update geen vorm van "pebkac" waren kan ik op de vingers van één hand tellen ...

Comment

Probleem heeft zichzelf opgelost, alle updates met succes geïnstalleerd. No worries!
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                    en het aantal malen dat een gemiste update geen vorm van "pebkac" waren kan ik op de vingers van één hand tellen ...
                    Ah ja ? Ook als er hier al enkele tientallen en over gans de wereld misschien vele honderdduizenden problemen hebben ?

Comment

Vandaag een service-pack update die zo lang duurt dat ik mijn laptop maar uit de kast heb gehaald omdat die zo lang duurt...
                      Hopelijk draait die zonder problemen.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

Comment

Kan maar 1 raad geven hoe meer updates des te lomer je pc wordt
                        blah blah beveiligings update voor dit blah blah beveiligins update voor dat....

ik update enkel als het nodig is, bij bepaalde nieuwe apps is het soms nodig om toch maar die nieuwere of zelf oudere net framework te hebben enz.

heb net 3 dagen geleden mijn jaarlijkse format gedaan en ja hoor tot nu heb ik nog niks geupdate en heb alles van updates uit gezet

Comment

Ondertussen draait mijn computer weer normaal, maar alles bij elkaar heeft het wel ruim een half uur geduurd om dat service pack te installeren.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door macdevil Bekijk bericht
                            Kan maar 1 raad geven hoe meer updates des te lomer je pc wordt
                            Onzin!
                            Echte updates zijn verbeteringen dat ze aanbrengen aan bestaande bestanden, originele bestanden worden vervangen door nieuwe.
                            Je mag het niet vergelijken met upgrades waar ook nieuwe functionaliteiten toegevoegd worden en het pakket vaak zwaarder wordt.

Maar je kan beter niet updaten en wat beveiligingslekken laten zodat er wat malware op uw pc geraakt ... dan weet je wat slomer worden echt betekent.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Onzin!
                              Echte updates zijn verbeteringen dat ze aanbrengen aan bestaande bestanden, originele bestanden worden vervangen door nieuwe.
                              Je mag het niet vergelijken met upgrades waar ook nieuwe functionaliteiten toegevoegd worden en het pakket vaak zwaarder wordt.

Maar je kan beter niet updaten en wat beveiligingslekken laten zodat er wat malware op uw pc geraakt ... dan weet je wat slomer worden echt betekent.
                              Klopt als een bus, maar de laatste tijd wordt het wel erg met Microsoft.
                              Een PC lijkt meer te werken met "Update 7" als OS ipv Windows 7....

Maar buiten die constante updates: Windows 7
                              Last edited by nete; 25 juni 2011, 22:53.

Comment

Onzin!

onzin??? Ik zeg toch als het nodig is. maar malware en dergelijke komt erop in de meeste instanties op door de gebruiker zelf.

Comment

Working...
                                X