Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Of die IE9 werkelijk een verbetering is, daar heb ik nog niet veel van gemerkt. Ze hebben de boel wat door elkaar gegooid zodat we allemaal weer tijd verliezen met zoeken naar bepaalde functies...
Misschien beter ineens het origineel nemen: zowat alle browsers willen er tegenwoordig zoveel mogelijk uitzien als Google Chrome...
Ik ben het even kwijt: hoe kan je die nukkige updates nu weer uitschakelen, zodat ze niet steeds opnieuw vijf minuten of langer het booten tegenhouden ?
Daarna toch maar Windows updates uitschakelen denk ik. Oninstalleerbare brol binnenhalen heeft tenslotte ook niet veel zin.
Ze zijn in Redmond duidelijk de pedalen kwijt.
Onbetaalbare reclame voor Apple natuurlijk.
Toch raar, ik moet ook nog altijd de eerste keer problemen hebben, nog nooit last van gehad.......
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Naar aanleiding van deze draad terug eens gekeken naar de updates ... 4 important updates beschikbaar, 16,7 Mb .. Install tijd 43 seconden tot "restart" .. nog eens 8-9 seconden install bij reboot .. problemen? 0,0 ..
Tja, tot voor kort ook vrijwel nooit problemen, maar nu zelfs op een "vers" geïnstalleerde desktop, waar zelden mee gewerkt wordt.
En ik ben blijkbaar niet de enige met problemen...
Hier nagenoeg geen problemen met de updates.
Gisteren waren er nog enkelen (3 geloof ik) en dat verliep zonder enig probleem.
De keren dat ik problemen had (was nog met XP) dan was de boosdoener mijn antivirus (die dan nog eens vrij streng ingesteld staat). Zette ik die uit dan ging de update er wel door.
Nu, véél vertrouwen in Microsoft heb ik niet en er zijn al genoeg gevallen waarbij een update niet werkte of erger nog: voor beveiligingslekken zorgde. Al waren die dingen ook weer snel verholpen.
Anderzijds heeft een gekende antivirus enige tijd geleden (jaar of 2 - 3 ?) ook voor een crash van Windows-systemen gezorgd. Foutje bij een update en de antivirus zag belangrijke Windows-files als een virus....
Ik lig er niet wakker van. Heb een goede backup van de belangrijke files (en programmaconfiguraties). Al moet ik zeggen dat Windows 7 erg vlotjes draait, zonder problemen tot nu toe!
Ik ben het even kwijt: hoe kan je die nukkige updates nu weer uitschakelen, zodat ze niet steeds opnieuw vijf minuten of langer het booten tegenhouden ?
Daarna toch maar Windows updates uitschakelen denk ik. Oninstalleerbare brol binnenhalen heeft tenslotte ook niet veel zin.
Ze zijn in Redmond duidelijk de pedalen kwijt.
Onbetaalbare reclame voor Apple natuurlijk.
Onder windows 7 : windows update opstarten en links "instellingen" kiezen. Lijkt me logisch .
Maar nukkig zou ik die updates toch niet noemen .
Problemen waren er al toen iedereen nog hoofdzakelijk XP het draaien, nog grotere problemen kende diegene die op Vista draaien maar toen kwam Microsoft met HET wondermiddel op de markt waardoor alle XP en Vista gebruikers hun problemen uit het verleden zouden vergeten...
yeah right... keep on dreaming Bill...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Problemen waren er al toen iedereen nog hoofdzakelijk XP het draaien, nog grotere problemen kende diegene die op Vista draaien maar toen kwam Microsoft met HET wondermiddel op de markt waardoor alle XP en Vista gebruikers hun problemen uit het verleden zouden vergeten...
Ik heb hier nog altijd twee computers die op XP draaien, en daarmee heb ik nooit problemen gehad. Vista heb ik nooit gebruikt.
Onder windows 7 : windows update opstarten en links "instellingen" kiezen. Lijkt me logisch .
Maar nukkig zou ik die updates toch niet noemen .
OK, maar ik bedoel de updates die niet willen installeren en daardoor de boel vastzetten. Die zijn dus al gedownload en in de lijst met updates zichtbaar als "mislukt". Ik dacht dat je vroeger (bij XP ?) kon aanduiden dat MS die "vodden" dan niet meer moest komen aanbieden. Die mogelijkheid zie ik niet meer.
Een jaar of tien terug volgde ik regelmatig roadshows van MS België en toen kwamen ze fier verkondigen dat "weldra" Windows zichzelf zou genezen. Dus als er bv. een corrupt Windows bestand werd ontdekt dan zou Windows dat zelf van het internet halen en de zaak herstellen. Jaja....
Comment