Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oprit leggen.
Collapse
X
-
-
Re: Oprit leggen.
Ondergrond van beton heeft als nadeel dat deze waterondoorlatend is . Dus in een natte winter zit er vocht tussen bestrating en beton en kan zo opvriezen.Dit is de reden waarom er met stabilise gewerkt wordt deze is waterdoorlatend .Ik heb bij mijn zoon blauwe hardsteen op beton gelegd en van de man van het bouwcenter ( speciaalzaak , geen dhz) de raad gekregen om op regelmatige afstanden in de voegen gaten te boren door de betonlaag om zo het water dat er tussen komt af te voeren . Is geen garantie dat het niet opvriest maar er is wel kans voor dat het dan niet gebeurd.
Comment
-
Re: Oprit leggen.
Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk berichtOndergrond van beton heeft als nadeel dat deze waterondoorlatend is . Dus in een natte winter zit er vocht tussen bestrating en beton en kan zo opvriezen.Dit is de reden waarom er met stabilise gewerkt wordt deze is waterdoorlatend .Ik heb bij mijn zoon blauwe hardsteen op beton gelegd en van de man van het bouwcenter ( speciaalzaak , geen dhz) de raad gekregen om op regelmatige afstanden in de voegen gaten te boren door de betonlaag om zo het water dat er tussen komt af te voeren . Is geen garantie dat het niet opvriest maar er is wel kans voor dat het dan niet gebeurd.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
Comment