Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Toch ff zegge dat het niet mijn vriendin is maar gwn een vriendin..
Ik had 't ook zo begrepen...
Als jij dan toch ook graag foto's maakt, en zij heeft een aantal leuke hobby's... kan je die niet combineren? Jij maakt een fotoreeks van "jouw" vriendin tijdens het gitaar spelen, zingen, piano spelen en bij de paarden. En wat je met de foto's doet, dat kan je nog steeds zelf kiezen. Er zijn veel mogelijkheden tegenwoordig
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Als jij dan toch ook graag foto's maakt, en zij heeft een aantal leuke hobby's... kan je die niet combineren? Jij maakt een fotoreeks van "jouw" vriendin tijdens het gitaar spelen, zingen, piano spelen en bij de paarden. En wat je met de foto's doet, dat kan je nog steeds zelf kiezen. Er zijn veel mogelijkheden tegenwoordig
Wel, daar heb ik ook aan gedacht, en heb het haar voorgesteld maar ze ziet dat niet zitte...
Tis een moeilijke
Ik denk trouwens dat je vriendin met jou al een geweldig cadeau op zich in huis heeft! Dat jij zo je best doet om een origineel cadeautje te zoeken, veel mensen kunnen maar dromen van zo'n vriendin.
Je kan haar ook een foto van jezelf geven, heel groot, om boven haar bed te hangen
Je wilt een origineel cadeau en er ook nog eens weinig geld aan besteden. Daar herken ik
mezelf wel een beetje in.
Geef haar een goedkope jeansbroek en in al de zakken laat je iets achter van jezelf. Een
briefje waarin je schrijft hoeveel je van haar betoverende stem houdt, een gedichtje -en
je mag heus wel een beetje moeite doen- over het mooiste wat jullie tot nog toe hebben
meegemaakt, en probeer een liedje te schrijven, iets dat bij haar past, dat mag ook een
liedje zijn dat je zelf heel graag hoort en eens door haar gezongen wilt hebben, dus de
lyrics, en vergeet niet het sleuteltje van uw hart in een van die zakken achter te laten.
Dit alles mag best mooi verpakt zijn, zodat het wat klasse heeft.
Je wilt een origineel cadeau en er ook nog eens weinig geld aan besteden. Daar herken ik
mezelf wel een beetje in.
Geef haar een goedkope jeansbroek en in al de zakken laat je iets achter van jezelf. Een
briefje waarin je schrijft hoeveel je van haar betoverende stem houdt, een gedichtje -en
je mag heus wel een beetje moeite doen- over het mooiste wat jullie tot nog toe hebben
meegemaakt, en probeer een liedje te schrijven, iets dat bij haar past, dat mag ook een
liedje zijn dat je zelf heel graag hoort en eens door haar gezongen wilt hebben, dus de
lyrics, en vergeet niet het sleuteltje van uw hart in een van die zakken achter te laten.
Dit alles mag best mooi verpakt zijn, zodat het wat klasse heeft.
Wel, dat is nu eens het meest originele cadeau dat ik al gehoord heb!
En nog geweldig leuk ook!
Bedankt, zit er dik in dat het dat wordt!
Comment