Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bellen naar Telenet via GSM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bellen naar Telenet via GSM

Ik wil deze middag bellen naar Telenet op 015/66 66 66, normaal gezien een gratis nummer. Weet iemand of dit via een Proximus GSM ook gratis is ?
    Panasonic Lumix FZ2000

Re: Bellen naar Telenet via GSM

Ik dacht zelfs dat dit nummer helemaal niet gratis is. Da's volgens mij een gewoon telefoonnummer en de enige manier om daar gratis naar te bellen is wanneer je een "free call" optie hebt bij Telenet of Belgacom of wie dan ook...

mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Ik dacht zelfs dat dit nummer helemaal niet gratis is. Da's volgens mij een gewoon telefoonnummer en de enige manier om daar gratis naar te bellen is wanneer je een "free call" optie hebt bij Telenet of Belgacom of wie dan ook...

mvg,
      Bart
      en zelfs dan nog niet, denk ik , ik heb de optie 24/24 gratis bellen op mijn vaste telefoon, maar met mijn gsm is altijd betalend, alsook van vast naar gsm. ( of heb ik het mis ? )

Comment

Ik heb effe gegoogled, en dit vond ik als resultaat:

Wanneer je nog GEEN klant bent, dan mag je bellen naar een 0800-nummer, wat dan weer wel gratis is.

Eenvoudig gezegd komt het hierop neer: wanneer je klant wil worden mag je hen gratis opbellen, maar wanneer je reeds klant bent, dan betaal je voor de dienstverlening...

mvg,
        Bart
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          en zelfs dan nog niet, denk ik , ik heb de optie 24/24 gratis bellen op mijn vaste telefoon, maar met mijn gsm is altijd betalend, alsook van vast naar gsm. ( of heb ik het mis ? )
          Met GSM is dat nummer inderdaad altijd betalend.
          En een "free call" optie is ook enkel voor gewone nummers en NIET voor gsm-nummers.

mvg,
          Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
            En een "free call" optie is ook enkel voor gewone nummers en NIET voor gsm-nummers.
            Maar het gaat hier om 015/666666 en dat is een gewoon staandaard nummer van een vaste lijn.
            Bellen met de optie freephone 24 kost dus niets naar dit nummer, anders wel zoals eender welk standaard nummer in België.
            En als je als klant naar het 0800 nummer belt, dan helpen ze u ook als ze kunnen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X