Ik wil deze middag bellen naar Telenet op 015/66 66 66, normaal gezien een gratis nummer. Weet iemand of dit via een Proximus GSM ook gratis is ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bellen naar Telenet via GSM
Collapse
X
-
-
Re: Bellen naar Telenet via GSM
Ik dacht zelfs dat dit nummer helemaal niet gratis is. Da's volgens mij een gewoon telefoonnummer en de enige manier om daar gratis naar te bellen is wanneer je een "free call" optie hebt bij Telenet of Belgacom of wie dan ook...
mvg,
BartCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
-
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk berichtIk dacht zelfs dat dit nummer helemaal niet gratis is. Da's volgens mij een gewoon telefoonnummer en de enige manier om daar gratis naar te bellen is wanneer je een "free call" optie hebt bij Telenet of Belgacom of wie dan ook...
mvg,
Bart? )
Comment
-
Ik heb effe gegoogled, en dit vond ik als resultaat:
Wanneer je nog GEEN klant bent, dan mag je bellen naar een 0800-nummer, wat dan weer wel gratis is.
Eenvoudig gezegd komt het hierop neer: wanneer je klant wil worden mag je hen gratis opbellen, maar wanneer je reeds klant bent, dan betaal je voor de dienstverlening...
mvg,
BartCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichten zelfs dan nog niet, denk ik , ik heb de optie 24/24 gratis bellen op mijn vaste telefoon, maar met mijn gsm is altijd betalend, alsook van vast naar gsm. ( of heb ik het mis? )
En een "free call" optie is ook enkel voor gewone nummers en NIET voor gsm-nummers.
mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk berichtEn een "free call" optie is ook enkel voor gewone nummers en NIET voor gsm-nummers.
Bellen met de optie freephone 24 kost dus niets naar dit nummer, anders wel zoals eender welk standaard nummer in België.
En als je als klant naar het 0800 nummer belt, dan helpen ze u ook als ze kunnen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Comment