Voor diegenen die naar Roger Waters gaan in Antwerpen: ik ben vorige week naar Arnhem geweest en het is indrukwekkend (meer zeg ik niet over de show - kwestie van het feest niet te bederven) maar een tip voor de fotografen. In Arnhem mocht gefotografeerd worden. Ik had natuurlijk niets meegenomen omdat je meestal op een concert geen camera's mag binnen nemen. Hier dus wel: het werd zelfs aangekondigd bij het begin. Roger Waters had geen problemen om foto's te laten nemen, je mocht alleen niet flitsen om de show niet te storen. Dus als de muzikant het zelf goed vindt zal dit wellicht in Antwerpen ook mogen zeker.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Wall in 't Sportpaleis
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: The Wall in 't Sportpaleis
Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk berichtIk zal er zijn. Mijn kaartjes liggen al bijna een jaar stof te verzamelen Foto's maken laat ik over aan anderen. Ik ga mij 100% concentreren op de show en de muziek.
alhoewel ik t niet ga kunnen laten om alle nr's mee te zingen...
Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900
Comment
-
Ik kijk ook al uit, de tickets die ik gekocht heb zijn waarschijnlijk de duurste van allemaal maar de plaatsen zijn dan ook yummie . Ik heb die in pre voorverkoop kunnen kopen via de fanclub van RW, gratis lid gemaakt en dan de allereerste tickets kunnen bemachtigen, heerlijk.
Voor iemand als Roger Waters heb ik het er graag voor over. Enkele jaren geleden was ik er ook bij voor zijn DSOTM en ook dat was iets van het beste dat ik heb mogen ervaren. Dat het maar snel 27 mei is
Comment
-
fantastische plaat, en Floyd was een fantastische groep. Ik zag ze in 94 en in 88 in werchter. Zelf ben ik een David Gilmour fan...veel nummers dragen zijn stem, en zijn gitaarsound is gewoon geweldig...dus Roger liet ik links liggen. Maar het zal zeker de moeite zijn, zeker en vast voor wie Pink floyd nooit live zag.
Een tip: David Gilmour live in Gdansk op DVD, daar staat een versie van Echoes op waar je gewoon van achterover valt.
Comment
-
Comment