Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caravan huren per jaar ? Wat, waar en hoe ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Caravan huren per jaar ? Wat, waar en hoe ?

Zijn hier mensen die een caravan huren aan de kust ? Een stacaravan ? Appartementen of studio's zijn zo belachelijk duur...

Ik heb al op google eens gezocht of op immo sites, maar daar vind je enkel seizoensverhuur aan meestal 50+ per dag

Als er mensen hier interessante links hebben mogen ze hieronder altijd een reply posten...

Thanx

tommmm

Re: Caravan huren per jaar ? Wat, waar en hoe ?

De zoon heeft net een verkocht in opdracht van een vriend van hem.
    Heb ik de gasten daar ook wat bij geholpen voor adverteren en beetje de administratie.

Wat ik nu zeg is enkel van toepassing in ons geval voor een grote stacaravan te bredene.

De huurprijs van de "grond" is a rato 1800 euro per jaar.
    Daarboven komen de algemene kosten natuurlijk, of als je faciliteiten gebruikt zoals douche in gemeenschappelijk gebouw en zo is het allemaal de volle pot dat je moet betalen. (heb je nodig want in de winter is het water afgesloten overal)
    Gasflessen moet je huren/kopen bij de uitbater zelf aan prijzen die dubbel zijn van wat het maar waard is.
    De caravan mag je in principe NIET verhuren of laten gebruiken door vrienden of familie (of tenzij je bijbetaald). Je moet ook bijbetalen voor een "pasje voor de slagboom" anders kan je auto niet binnen.

De caravan hebben we gelukkig verkocht aan 3000 euro (tweedehands van +- 20 jaar oud).

De campingeigenaar was nadien zelfs zo onbeschaamd om er "bemiddelings kosten" aan te rekenen van 750 euro terwijl hij er voor niets tussen zat.
    Mijn inziens zijn het gewoon sjarlantans.

Conclusie: Een campingervaring is zeker eens leuk om doen, maar voor de rest is het een zeer dure aangelegenheid die het sop van de kolen niet waard is.

Een hotel *** + vliegtuig all in in bv turkije kost je minder en je krijgt er nog eens gratis 17 zwembaden bij. Ben je niet tevreden dan neem je het jaar nadien een ander locatie.
    Natuurlijk is de sfeer helemaal anders, en moet je gaan eten wanneer het buffet open is en zo.
    Mijn overbuurman doet het anders. Hij gaat ieder 2 jaar een campingcar huren en rijd naar waar em wil.
    Is ook niet helemaal goedkoop maar alles is omnium verzekerd, geen stress, geen zorgen en je hebt ook het camping vrijheidsgevoel.

Comment

Caravan, appartement, kan tijdelijk plezant zijn. Je bent er thuis, maar op den duur wordt het sleur. Je wil er telkens naartoe en het wordt na een tijdje minder tof. In de jaren tachtig hadden wij een appartement aan de kust. Het is ondertussen al lang verkocht, met uiteraard een perfecte meerwaarde, maar toch gelukkig dat wij ons terug kunnen laten dienen op hotel en totaal genieten. De algemene kosten waren ook niet min en als je zelf niet wil kuisen bij aankomst moet je nog zorgen voor een werkvrouw en dat is ook al niet altijd te vertrouwen en meestal maar half gedaan. Dus onze mening is alvast : huur of ga op hotel en blijf vrij van te gaan waar je wil.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Caravan huren via www.mijn-caravan-te-huur.nl Is heel gemakkelijk en bevalt me prima! Op Google map je caravan uitzoeken.

Succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
          Caravan, appartement, kan tijdelijk plezant zijn. Je bent er thuis, maar op den duur wordt het sleur. Je wil er telkens naartoe en het wordt na een tijdje minder tof. In de jaren tachtig hadden wij een appartement aan de kust. Het is ondertussen al lang verkocht, met uiteraard een perfecte meerwaarde, maar toch gelukkig dat wij ons terug kunnen laten dienen op hotel en totaal genieten. De algemene kosten waren ook niet min en als je zelf niet wil kuisen bij aankomst moet je nog zorgen voor een werkvrouw en dat is ook al niet altijd te vertrouwen en meestal maar half gedaan. Dus onze mening is alvast : huur of ga op hotel en blijf vrij van te gaan waar je wil.
          Zo denk ik er maar net over. Te veel mensen met een of ander buitenverblijfje dat zich
          verplicht voelt om er ieder jaar opnieuw naartoe te trekken, terwijl er zoveel fijne en
          leuke plaatsjes zijn in dit leven. Maar ja, ik ben dan ook een zwerfhond.

Comment

er hier op BD een lid, die zijn caravan verhuurd.
            en hem op verzoek ook brengt waar jij hem wil hebben.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
            X