Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
In plaats van hier commentaar te geven op een collega, zouden jullie misschien iets meer
en beter commentaar geven op foto's, op eender wat.
Wat is dat toch met mensen dat ze altijd anderen willen voorschrijven wat ze zouden moe-
ten doen? En zouden moeten laten?
Indien Bouk zich amuseert met zijn commentaren -en daar ga ik wel van uit- wie zijn wij
dan om dit te veel te vinden, of te vinden dat hij beter foto's zou gaan trekken, dat het
te weinig zus, te weinig zo is?
GUN een mens zijn PLEZIER en moei u met uw eigen zaken.
Er zit heel veel tegenstrijdigheid in de post hierboven...
Ik vind dat iedereen recht heeft op z'n eigen mening.
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Dat heb je altijd. En maar goed ook.
Maar of die ook altijd geventileerd moet worden is een ander paar mouwen. Volgens mij is
het een fotografie-forum. En daar gaat het om. Om de foto's. Niet hoe iemand daarop rea-
geert. Indien dit volgens de etiquette gaat, kun je het ermee eens of oneens zijn, kun je
er gelukkig dan wel ongelukkig mee zijn, kun je vinden dat iemand te veel post, of niet
voldoende en kun je vinden dat zijn bijdrages van generlei waarde zijn, of een unieke bij-
drage vormen op het forum; maar strikt genomen zijn het u zaken niet. Net zo min als dat
het de mijne zijn.
Voor al de rest hebben we moderators.
In plaats van hier commentaar te geven op een collega, zouden jullie misschien iets meer
en beter commentaar geven op foto's, op eender wat.
Wat is dat toch met mensen dat ze altijd anderen willen voorschrijven wat ze zouden moe-
ten doen? En zouden moeten laten?
Indien Bouk zich amuseert met zijn commentaren -en daar ga ik wel van uit- wie zijn wij
dan om dit te veel te vinden, of te vinden dat hij beter foto's zou gaan trekken, dat het
te weinig zus, te weinig zo is?
GUN een mens zijn PLEZIER en moei u met uw eigen zaken.
Oese, bijt mijne neus nie af hé.
als ik van hieraf naar boven scrol zie ik bij elke topic alleen maar lachende smileys denk dat iedereen hier iets geschreven heeft voor de fun, en ik weet zeker dat bouk daar ook om kan lachen.
Als dit al niet meer kan,
en zeker U hebt ook gelijk dat het forum dient om in de 1ste plaats foto te bekijken en meningen geven, maar mag men ook nog een beetje plezier maken
zou zo de foto willen beoordelen; maar ik zie er geen
en beide zijn heel belangrijk voor BD, denk ik, dus ...
Absoluut.
Bouk zou dus eind deze maand. Misschien wel tijdens de jaarvergadering (AV/Shooting day) de kaap van 100.000 overschrijden
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment