Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Ja, je kunt er van mening over verschillen, maar de meeste postings van Bouk zijn toch zinvol en behulpzaam bedoeld.
Een kwart van die posts zijn er waarin hij als een strenge onderwijzer alle stoute leerlingen op vingers tikt. Komt soms wel als de waakhond van bd over.
Maar aan een monument mag niet geraakt worden, hé.
PS. Zijn andere posts (commentaren op de foto's) zijn daarentegen meestal nuttig en/of leerrijk.
Ieder vogel zingt zoals hij/zij gebekt is.
Ik zou Bouk niet graag missen, dus voor mijn part: doe zo voort!
(wat geenszins betekent dat ik het met al zijn posts eens ben, maar dat hoeft ook niet, zolang we op een beschaafde manier van gedachten kunnen wisselen)
Ieder vogel zingt zoals hij/zij gebekt is.
Ik zou Bouk niet graag missen, dus voor mijn part: doe zo voort!
(wat geenszins betekent dat ik het met al zijn posts eens ben, maar dat hoeft ook niet, zolang we op een beschaafde manier van gedachten kunnen wisselen)
Zelfs op een beschaafde manier gezegd zijn sommige zaken nog 'uit den boze'...
Comment