Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Google: enkele nieuwsgierige vraagjes...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Google: enkele nieuwsgierige vraagjes...

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Hoe Google werkt, dat weet ik niet. Maar ik zie wel dat er al zijn die mijn nieuwe fotowebsite (Smugmug in plaats van Fotopic) hebben gevonden via Google.
    Mijn gelukwensen, maar dat is waarschijnlijk omdat ze op je geslachtsnaam zoeken en volledige voornaam. Die staan namelijk in de metatekst titel. Ook in de description -dat is goed-, maar toch veel te ver naar achter - foei.
    Aan je zoekwoorden heeft Google helemaal niks: photo sharing, online photo albums, photo backup, video sharing, online video, smugmug. Die zijn eerder toepasselijk op de homepage van smugmug.
    Je mag van geluk spreken dat ze smugmug als een provider aanzien, en hun paginas als aparte sites. Met Frans als tweede taal was het wellicht niet waar geweest.
    Zoekwoorden in het Engels voor een site in het Nederlands? Dat kan alleen ergernis wekken: Google probeert per taal en land te sorteren.
    Last edited by Poza; 4 april 2011, 02:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Dank voor de link, Poza!
      Graag gedaan: De diepe rottigheid zat hem hier in het feit dat het verwijderen van je Google-cookie er net voor zorgt dat aanpassingen op basis van je zoekgeschiedenis worden ingeschakeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Facebook (dat ik enkel heb om m'n kinderen een beetje te volgen)...
        Bedankt voor u openhartigheid, Les. Maar soms al eens loslaten kan ook deugd doen, hoor.

Comment

Working...
        X