Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoedje af de snelle depanage van toyota

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoedje af de snelle depanage van toyota

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Ik ga niet zeggen wat de wedde is van mijn zus, maar ze kan evengoed een Audi A6/BMW 5 kopen, en ze zou zich hiervoor geen zeer moeten doen. Lenen zal ze er ook niet voor moeten doen. Alleen rijdt ze nu met de auto die haar het meest aanstaat... Die A6/5 vindt ze gewoon veel te groot voor iemand die 95% van de tijd alleen in de auto zit en daarnaast is een auto 100% verloren kapitaal (of toch bijna)... Het ding bevat wel zowat alle opties die je erop kon nemen. Ze rijdt ongeveer 30.000 km/jaar. Het is nog altijd de klant die bepaalt of een auto aan z'n behoeften beantwoordt, en niet de prijs die op de carrosserie plakt... Voor haar is die Polo dus een pak beter dan die A6, want die laatste is niet de auto waarmee ze wil rondrijden.

Een tijdje geleden was hier iemand op zoek naar een nieuwe auto. Heeft testgereden met Porsche Cayennes, en ander onheim, om dan uiteindelijk een Dacia te kopen...
    Moet toch evengoed kunnen.
    Je antwoord mag je toch nuanceren... Als ze met haar polo een voorang van rechts neemt of met een audi a6... en er is er eentje dat niet stopt... Vrouwen kijken nu eenmaal eerst naar de kleur en afmetingen van een auto. Een golf zou met haar aantal km's gepaster geweest zijn. (baanvaster, comfort, passieve veiligheid, grotere kreukelzone,...)
    Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the side impact, a mobile deformable barrier impacts the...

Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier.In the side impact, a mobile deformable barrier impacts the ...

http://www.euroncap.com/results/dacia/duster/2011/421.aspxFrontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. I...

Last edited by Dirk007; 9 april 2011, 23:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
      Zoals hiervoor gezegd als je de ruimte nodig hebt is er bvb een Mercedes R5000. En nee ze moeten niet kiezen voor een die niet in hun budget past, maar dan ook niet beweren dat het de beste auto is. Het is voor hun budget en smaak en .... de beste auto.
      Maar ga jij beweren dat iemand die kan kopen wat hij wil nog gaat kiezen voor een polo blue motion?
      Ik ken er veel, met veel geld op de rekening en een kleine auto... die willen misschien op vervroegd pensioen, buitenverblijf,... dingen die waardevaster zijn dan een auto...
      Eens je meer geld hebt(zelf voor gewerkt/niet de lotto), ga je er zuiniger mee omspringen. Een vreemde redenering; maar wel waar...
      Last edited by Dirk007; 9 april 2011, 23:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
        Je antwoord mag je toch nuanceren... Als ze met haar polo een voorang van rechts neemt of met een audi a6... en er is er eentje dat niet stopt... Vrouwen kijken nu eenmaal eerst naar de kleur en afmetingen van een auto. Een golf zou met haar aantal km's gepaster geweest zijn. (baanvaster, comfort, passieve veiligheid, grotere kreukelzone,...)
        Kan je over die golf geen ongelijk geven (ik rij zelf met een V), maar ik laat mijn zus volledig vrij in die keuze . Zij moet ermee rijden, hé. En de veiligheid van kleine auto's is ook fel verbeterd.

Op die polo is dus een fiskaal voordeel van 15%, maar als ik de prijs vergelijk van die polo, met die van mijn Golf (die 4.5 jaar vroeger gekocht is), dan zit dat prijskaartje heel gelijklopend (dan wel de prijs uiteraard zonder die 15% afgetrokken).
        Ik sta echt raar te kijken van hoeveel een golf (of een polo) de laatste jaren duurder is geworden.
        En dan te weten dat de golf 6 goedkoper is om te maken dan een vergelijkbare golf V (in die golf V slopen veel te veel werkuren)...
        Last edited by polleke_cgc; 10 april 2011, 11:37.
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
          Ik ken er veel, met veel geld op de rekening en een kleine auto... die willen misschien op vervroegd pensioen, buitenverblijf,... dingen die waardevaster zijn dan een auto...
          Eens je meer geld hebt(zelf voor gewerkt/niet de lotto), ga je er zuiniger mee omspringen. Een vreemde redenering; maar wel waar...
          Niet vreemd.... maar slim
          Zelfs als je een onuitputtelijk bron van centen hebt
          En het hangt er van af waar je woont...
          Een villa moet je niet bouwen in een sociale woonwijk.
          Meestal is het niet goed als de mensen ZIEN dat je er goed voor zit.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ik ga niet zeggen wat de wedde is van mijn zus, maar ze kan evengoed een Audi A6/BMW 5 kopen, en ze zou zich hiervoor geen zeer moeten doen. Lenen zal ze er ook niet voor moeten doen. Alleen rijdt ze nu met de auto die haar het meest aanstaat... Die A6/5 vindt ze gewoon veel te groot voor iemand die 95% van de tijd alleen in de auto zit en daarnaast is een auto 100% verloren kapitaal (of toch bijna)... Het ding bevat wel zowat alle opties die je erop kon nemen. Ze rijdt ongeveer 30.000 km/jaar. Het is nog altijd de klant die bepaalt of een auto aan z'n behoeften beantwoordt, en niet de prijs die op de carrosserie plakt... Voor haar is die Polo dus een pak beter dan die A6, want die laatste is niet de auto waarmee ze wil rondrijden.

Een tijdje geleden was hier iemand op zoek naar een nieuwe auto. Heeft testgereden met Porsche Cayennes, en ander onheim, om dan uiteindelijk een Dacia te kopen...
            Moet toch evengoed kunnen.
            Dit is echt gewoon TE grappig
            Ach ja een fakirt ligt ook graag op een nagelbed er zullen nog wel masochisten rondlopen. Kan mij echt niet inbeelden dat je het comfort van een BMW5 laat liggen, zeker niet als je 30.000km/jaar doet. Naar mijn mening zijn daar 2 redenen voor het niet kunnen betalen of te gierig.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Nogmaals : iemand die een gezinswagen nodig heeft, zal geen ferrari kopen. Dat mag de beste wagen zijn, helaas kan dat gezin met zoiets geen bal aanvangen.
              Een Ferrari de beste wagen ???? Dat meen je toch niet écht ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                Een Ferrari de beste wagen ???? Dat meen je toch niet écht ?
                Had die van u dan zoveel problemen?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Ach ja een fakirt ligt ook graag op een nagelbed er zullen nog wel masochisten rondlopen. Kan mij echt niet inbeelden dat je het comfort van een BMW5 laat liggen, zeker niet als je 30.000km/jaar doet. Naar mijn mening zijn daar 2 redenen voor het niet kunnen betalen of te gierig.
                  Een typische Doc holiday reactie...
                  Begrijp eens dat andere mensen andere prioriteiten hebben.

Ik zou een Ferrari pas kopen als ik het geld had om er 10 te betalen, maar eerst zou een ander huis, en zekerheid over mijn latere financiële situatie op de prioriteitenlijst staan.
                  Ik kan me probleemloos een 1D permitteren, en toch koop ik dat niet omdat ik niet inzie wat het me meer zou opleveren. Mag het?
                  En wat voor auto ik me kan permitteren, daar heb je geen zaken mee, maar naast mijn firmawagen rijdt mijn vrouw met een 12 jaar oude auto, omdat we het nut er niet van in zien nu iets anders te kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    Een typische Doc holiday reactie...
                    Begrijp eens dat andere mensen andere prioriteiten hebben.

Ik zou een Ferrari pas kopen als ik het geld had om er 10 te betalen, maar eerst zou een ander huis, en zekerheid over mijn latere financiële situatie op de prioriteitenlijst staan.
                    Ik kan me probleemloos een 1D permitteren, en toch koop ik dat niet omdat ik niet inzie wat het me meer zou opleveren. Mag het?
                    En wat voor auto ik me kan permitteren, daar heb je geen zaken mee, maar naast mijn firmawagen rijdt mijn vrouw met een 12 jaar oude auto, omdat we het nut er niet van in zien nu iets anders te kopen.
                    30.000 km/jaar zijn 21 volledige dagen dat je in uw auto zit. Als ik dat doe wil ik dat op een leuke comfortabele manier doen.
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                      Toyota is altijd al een goed merk geweest met aandacht aan de kwaliteit. Jammer dat ze de laatste tijd wat problemen gehad hebben die een smet op hun imago geworpen geeft. Zo'n ervaring met een goede service mag dan ook wel eens gemeld worden.
                      hoe komt het ook? met zo'n personeelsbeleid kan je geen kwaliteit verwachten. rap, rapper, rapst, toyotalopendebandrap.
                      The Knight That Says Ni...kon

Comment

30.000 km/jaar zijn 21 volledige dagen dat je in uw auto zit. Als ik dat doe wil ik dat op een leuke comfortabele manier doen.
                        Dat neemt niemand je kwalijk. Ik doe er meestal nog meer met de firmawagen. En als tweede auto zou ik ook iets heel mooi kunnen kopen, maar ik doe het niet.
                        Ik ga dan ook geen offertes vragen voor een auto die ik toch niet zal kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Ik ga dan ook geen offertes vragen voor een auto die ik toch niet zal kopen.
                          Waar moet dat op slaan?

Comment

Wat hier te grappig is, is jou commentaar.
                            Ik denk dat iedereen mag kiezen waaraan hij of zij z'n geld uitgeeft. Een auto is voor mijn zus niet belangrijk, waarom zou ze dan 3x keer de prijs van die polo uitgeven, om toch maar met een basisversie van een macho BMW te kunnen rijden...
                            Een polo heeft vandaag het formaat van een Golf 2. In die tijd heette dat een "kleine middenklasser" (nu ook nog zeker). Nu is een polo een "kleine stadswagen". Hebben we echt een auto nodig van 4.90 m. lang, om dan als enige inzittende in de file te staan ???
                            En 30.0000 km/jaar dat is een dikke 2 uur per dag dat je in je auto zit. Dat lukt in dat polo'ke ook hoor, zelfs zonder zelfcastijding .
                            Groeten,

Polleke

Comment

Waar moet dat op slaan?
                              Er was hier iemand die offertes ging vragen van Cayennes, Range Rovers en andere X5's om dan een Duster te kopen.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Had die van u dan zoveel problemen?
                                Ik heb hier een Ferrari staan, ja.
                                En binnen het jaar al vodden met de bedrading

Comment

Working...
                                X